Hallo allemaal, ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen met mijn zeeer vervelende probleem;
Ik heb een laptop hier naast me staan, en vanochtend drukte ik em aan en hij stond ineens in een ander energie niveau. Bij dit nieuwe niveau is WLAN uitgeschakeld. DUs ik denk; klik dat even weer aan... en hup ik heb weer internet... maar nee.... Hij kan wel verbinding maken met de router, maar hij wordt niet toegelaten. Dan krijg je dus het volgende:"Weinig tot geen verbindingsmogelijkheden"
Ook is het netwerk beveiligd met een sleutel... ook die heb ik al 4-5 keer opnieuw ingetypt
Alles wat ik al geprobeerd heb is:
- Router resetten;
- Modem resetten;
- Systeem Herstel;
- Bellen met provider (@home)
- Boekje van router 4-5 keer doorgelezen (helaas niks te vinden over draadloos internet)
Ik hoop dat iemand hier mij kan vertellen wat er aan te doen is!
En eventueel ook vragen hier zullen beantwoord worden!!.
De Router betreft een "Sweex LW050 --> 54 mbps"
Groeten Dennis Venema
Ik heb een laptop hier naast me staan, en vanochtend drukte ik em aan en hij stond ineens in een ander energie niveau. Bij dit nieuwe niveau is WLAN uitgeschakeld. DUs ik denk; klik dat even weer aan... en hup ik heb weer internet... maar nee.... Hij kan wel verbinding maken met de router, maar hij wordt niet toegelaten. Dan krijg je dus het volgende:"Weinig tot geen verbindingsmogelijkheden"
Ook is het netwerk beveiligd met een sleutel... ook die heb ik al 4-5 keer opnieuw ingetypt
Alles wat ik al geprobeerd heb is:
- Router resetten;
- Modem resetten;
- Systeem Herstel;
- Bellen met provider (@home)
- Boekje van router 4-5 keer doorgelezen (helaas niks te vinden over draadloos internet)
Ik hoop dat iemand hier mij kan vertellen wat er aan te doen is!
En eventueel ook vragen hier zullen beantwoord worden!!.
De Router betreft een "Sweex LW050 --> 54 mbps"
Groeten Dennis Venema
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 21:20 ]