Toon posts:

Internet op Laptop Verdwenen!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen met mijn zeeer vervelende probleem;

Ik heb een laptop hier naast me staan, en vanochtend drukte ik em aan en hij stond ineens in een ander energie niveau. Bij dit nieuwe niveau is WLAN uitgeschakeld. DUs ik denk; klik dat even weer aan... en hup ik heb weer internet... maar nee.... Hij kan wel verbinding maken met de router, maar hij wordt niet toegelaten. Dan krijg je dus het volgende:"Weinig tot geen verbindingsmogelijkheden"
Ook is het netwerk beveiligd met een sleutel... ook die heb ik al 4-5 keer opnieuw ingetypt

Alles wat ik al geprobeerd heb is:

- Router resetten;
- Modem resetten;
- Systeem Herstel;
- Bellen met provider (@home)
- Boekje van router 4-5 keer doorgelezen (helaas niks te vinden over draadloos internet)

Ik hoop dat iemand hier mij kan vertellen wat er aan te doen is!
En eventueel ook vragen hier zullen beantwoord worden!!.
De Router betreft een "Sweex LW050 --> 54 mbps"

Groeten Dennis Venema :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 21:20 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 10:13
Dennis, het is hier geen e-mailgroep, dus je mag dat van die e-mail wel weg-editten.
Wat je probleem betreft, kun je via andere pc's of laptops wel op internet?

PSN: djmurcielago

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:08

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Afstand misschien te groot geworden?

Life is not about specs, it is about joy!

Verwijderd

- Bellen met provider (@home)
Kan me idd wel voorstellen dat dat niet veel heeft geholpen, die jongens gaan er niet over

En zoals Murcielago al zegt; geen email het is de bedoeling dat jij gewoon hier op het board blijft

Goed, aan je router ligt het niet.. Weet ik niet 100% zeker maar is een logische conclusie als het pas voorkomt sinds je laptop de WLAN had uitgeschakeld

Ik ga ervan uit dat je wireless bezig bent? Heb je nog ergens een kabeltje liggen zodat je met kabel kan inloggen op het internet met je laptop?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:15:
Dennis, het is hier geen e-mailgroep, dus je mag dat van die e-mail wel weg-editten.
Wat je probleem betreft, kun je via andere pc's of laptops wel op internet?
ja, kan via andere pc wel op internet

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Op mijn nieuwe MSI laptopje kon ik ook een keer geen verbinding maken, terwijl de WLAN adapter wel was ingeschakeld in netwerkbeheer. Ik kwam toen uit op ''geen of beperkte verbindingsmogelijkheden''.

Ik had de oplossing echter snel gevonden toen ik de statusledjes op de voorkant van mijn laptop bekeek. Het lampje voor netwerken brandde niet. Ik drukte op Fn + F2 (functietoets voor WLAN) en het lampje ging aan. Even later had ik verbinding.

Probeer dus ook eens met die Fn functietoets te spelen.

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:17:
[...]
Kan me idd wel voorstellen dat dat niet veel heeft geholpen, die jongens gaan er niet over

En zoals Murcielago al zegt; geen email het is de bedoeling dat jij gewoon hier op het board blijft

Goed, aan je router ligt het niet.. Weet ik niet 100% zeker maar is een logische conclusie als het pas voorkomt sinds je laptop de WLAN had uitgeschakeld

Ik ga ervan uit dat je wireless bezig bent? Heb je nog ergens een kabeltje liggen zodat je met kabel kan inloggen op het internet met je laptop?
kabeltje is dr idd wel.... maar het probleem is juist... router zit vol hehe....
mja kan wel ff andere dr uit roppe natuurlijk!
Ik denk eigenlijk dat het aan beveiliging van router ligt... maar ben niet 100% zeker

Verwijderd

Topicstarter
frankknopers schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:21:
Op mijn nieuwe MSI laptopje kon ik ook een keer geen verbinding maken, terwijl de WLAN adapter wel was ingeschakeld in netwerkbeheer. Ik kwam toen uit op ''geen of beperkte verbindingsmogelijkheden''.

Ik had de oplossing echter snel gevonden toen ik de statusledjes op de voorkant van mijn laptop bekeek. Het lampje voor netwerken brandde niet. Ik drukte op Fn + F2 (functietoets voor WLAN) en het lampje ging aan. Even later had ik verbinding.

Probeer dus ook eens met die Fn functietoets te spelen.
Frank.... ik kom dr dus net achter dat dat lampje bij mij ook niet brande.... hij is nu netwerkadres aan het verkrijgen... hopen dat het werkt!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ook nu doet ie het nog niet! hij heeft overigens nu wel constant een GEEN OF BEPERKTE VERBINDINGSMOGELIJKHEID....

iemand nog andere idëeen?

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Na lang graven in mijn geheugen heb ik het paardenmiddel voor netwerkverbindingsproblemen weer terug:

Winsockfix :D

http://www.softpedia.com/...rk-Tweak/WinSockFix.shtml

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
frankknopers schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:47:
Na lang graven in mijn geheugen heb ik het paardenmiddel voor netwerkverbindingsproblemen weer terug:

Winsockfix :D

http://www.softpedia.com/...rk-Tweak/WinSockFix.shtml
eey gozer bedankt man! maar je link had ik al niet eens meer nodig!
op het moment dat jij het verstuurde had ik de oplossing
Bij andere energie modus van laptop... heeft ie geen internet nodig... en dus zet ie dat uit; door dus te zeggen dat ie 4 netwerksleutels nodig heeft!
Heb dit zelf terug gezet tot 1...en voila! (dom dat dat niet automatisch gaat btw....)
Maar in elk geval...

Wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor zijn/haar reacties op mijn post!

Groeten Dennis Venema
Pagina: 1