Toon posts:

[HP officjet g85 ] Werkt niet in vista !

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

zoals de titel al zegt werkt mijn HP officjet g85 serie niet onder vista.
Als ik hem probeer te verbinden via een netwerk dan maakt hij geen verbinding omdat de toegang geweigerd is ?
En als ik hem via usb verbind installeert hij de stuurprogramma's vind hij de printer, maar als ik heb vervolgens als standaard printer instel en ik wil afdrukken zegt hij dat er een fout is opgetreden en het het afdruk proces niet verder kan gaan.
Ik heb me echt helemaal rot gezogt op google, en hep HP zelfs opgebeld. Maar met die mensen kwam ik niet veel verder ;)
Op mijn xp home doet hij het prima, via die computer hem ik hem ook gedeelt.
Netwerk doet het voor de rest wel goed.
Met mijn laptop ook xp home doet hij het ook gewoon draadloos.
Maar misschien moet ik wat instellingen veranderen?
Mijn dank is zeer zeer zeer groot als iemand mij kan helpen.
Word er namelijk niet goed van om telkens het bestand te delen en daarna via de xp bak uitt e printen.

Grtz Sjoerd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 21:02 ]

Verwijderd

offtopic:
Volgens mij heeft je toetsenbord ook zo zijn problemen onder Vista |:(

Je hebt de HP stuurprogramma's neem ik aan IPV de windows stuurprogramma's? En ook de juiste versie? (32bit of 64bit)

Nvm volgens HP zijn hun drivers al in Vista geïntegreerd

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 21:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daarom, ze zitten er ook in en de drivers worden geinstalleerd maar toch doet hij het niet?

Verwijderd

Hij doet het op je XP laptop/PC wel en deze computers kunnen zonder problemen op de printer printen?

En geen een PC heeft bepaalde firewall opties aan staan? Bestanden & printers delen staat ingeschakelt?

Geen Vista Firewall die het tegen houdt?

Wel vreemd dat de Vista PC foutmelding heeft.. Is dat als je via het netwerk probeert te printen of als je de printer direct op de Vista PC aansluit?

Verwijderd

Topicstarter
Jep deze kunnen zonder probleem draadloos printen.
Windows firewall staat uit op alle 3 de pc's
ik gebruik op alle 3 de pc mcaffee 2007 maar deze werkt niet goed onder vista waardoor de tag netwerk beheer niet aanwezig is.
Misschien kan het daaraan liggen maar ik denk het niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

** Vista drivers mini-FAQ + beleid **

Je post geen driverversies, je post niet welke Vista versie je gebruikt, je post niet welke fout er optreedt bij het afdrukken, je meldt niet wat HP exact aanraadde toen je ze belde etc... etc... etc...

Daarnaast ben je al op de slechte verzorging van je posts gewezen maar doe je er weinig aan. De voertaal op GoT is Nederlands, het zou positief zijn als dat ook uit jouw posts zou blijken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.