Hallo,
zoals de titel al zegt werkt mijn HP officjet g85 serie niet onder vista.
Als ik hem probeer te verbinden via een netwerk dan maakt hij geen verbinding omdat de toegang geweigerd is ?
En als ik hem via usb verbind installeert hij de stuurprogramma's vind hij de printer, maar als ik heb vervolgens als standaard printer instel en ik wil afdrukken zegt hij dat er een fout is opgetreden en het het afdruk proces niet verder kan gaan.
Ik heb me echt helemaal rot gezogt op google, en hep HP zelfs opgebeld. Maar met die mensen kwam ik niet veel verder
Op mijn xp home doet hij het prima, via die computer hem ik hem ook gedeelt.
Netwerk doet het voor de rest wel goed.
Met mijn laptop ook xp home doet hij het ook gewoon draadloos.
Maar misschien moet ik wat instellingen veranderen?
Mijn dank is zeer zeer zeer groot als iemand mij kan helpen.
Word er namelijk niet goed van om telkens het bestand te delen en daarna via de xp bak uitt e printen.
Grtz Sjoerd
zoals de titel al zegt werkt mijn HP officjet g85 serie niet onder vista.
Als ik hem probeer te verbinden via een netwerk dan maakt hij geen verbinding omdat de toegang geweigerd is ?
En als ik hem via usb verbind installeert hij de stuurprogramma's vind hij de printer, maar als ik heb vervolgens als standaard printer instel en ik wil afdrukken zegt hij dat er een fout is opgetreden en het het afdruk proces niet verder kan gaan.
Ik heb me echt helemaal rot gezogt op google, en hep HP zelfs opgebeld. Maar met die mensen kwam ik niet veel verder
Op mijn xp home doet hij het prima, via die computer hem ik hem ook gedeelt.
Netwerk doet het voor de rest wel goed.
Met mijn laptop ook xp home doet hij het ook gewoon draadloos.
Maar misschien moet ik wat instellingen veranderen?
Mijn dank is zeer zeer zeer groot als iemand mij kan helpen.
Word er namelijk niet goed van om telkens het bestand te delen en daarna via de xp bak uitt e printen.
Grtz Sjoerd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 21:02 ]