[Trackmania Nations] Computer reset bij internet check *

Pagina: 1
Acties:

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 09:17
Dit spel werkte voorheen altijd goed. Nu heb ik het vandaag opnieuw geïnstalleerd, maar toen het spel na installatie bij de internet-connectie check kwam, resette het systeem zich. Niet wetende waar het aan lag probeerde ik het nog 2 keer en kwam tot de conclusie dat het idd aan Trackmania lag aangezien het elke keer resette wanneer ik bij de internet-connectie check kwam.

Ik snap niet waar het probleem zit aangezien het spel voorheen altijd goed werkte en er in de tussentijd niets is veranderd.

Mijn systeemspecs weet ik niet precies. Ik weet dat ik een intel duo core 6400 heb op een intel plank en dat er 2 reepjes 512 MB DDR 3 geheugen in zit en een Ati Radeon X1950 van MSI met 512 MB videogeheugen.

Rebuilding knowledge database

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Misschien andere netwerkkaart drivers proberen? Ik neem aan dat je DDR2 bedoelt. ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• uppie8374
Ah gevonden ik heb de Intel DP965LT

Ben er nu de nieuwste lan driver van aan het downloaden.

• uppie8374
Inmiddels heb ik het spel gedeïnstalleerd, de nieuwe driver geïnstalleerd en toen weer het spel geïnstalleerd. Nog steeds wordt er gereset bij de internet check.