Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
OK, Ik heb nu een tijdje een 9500 en het bovenste scharnier is al voor de tweede keer kapot! De eerste keer heb ik 'm laten repareren en heb ík de kosten zelf betaald. Nu is ie dus weer kapot, op dezelfde plaats dus dat is echt geen toeval meer! Ik lees overal op internet klachten over die scharnieren. Dus ik ga naar de Nokia website en stuur een bericht om eens te vragen hoe Nokia omgaat met de garantie op dat scharnier... Ze kunnen nog niet eens het fatsoen opbrengen om te reageren.... Ik koop nog liever een nieuwe telefoon van een ander merk dan dat ik nog een keer voor een constructiefout van Nokia betaal. Dit is m'n derde Nokia en ze worden alleen maar slechter... Mijn advies: niet kopen!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-11 13:56
Tsja... het is echt bedroevend hoe nokia met hun klanten omgaat. Ze hebben zoiets van: "verkocht is verkocht". Koop volgende keer liever een Sony-Ericsson. :/

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Verwijderd

berben, balen joh! maar, wat hebben we er op GoT verder aan? Veel discussiewaarde heeft het niet dus daarom gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.