Toon posts:

DVD's gaan fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal...
Ik wordt een beetje moe ervan, en heb dus een probleem wat ik hier ff uit ga leggen:

Ik ben sindskort dvd's aan het branden, maar zodra ik de film brandt en ik hem in de dvd speler op de tv af wil spelen, zegt 'ie NO DISC.

Toen ik de film op een Philips DVD+RW 1-4x brandde was er geen enkel probleem en werd de film gewoon afgespeeld in mijn dvd speler.

Dus nam ik aan dat ik ook wel Platinum +R 16x en Traxdata +R 16x kon brandden om die vervolgens in mijn dvd speler af te spelen.
Niets is minder waar......

Ik snap er dus echt niks meer van...
Heb een nieuwe brander in mijn computer zitten, een NEC ND-4571A.
Ik heb geprobeerd te branden via Nero, verschillende opties; video_ts en iso.
En via ConvertXtoDVD. Dit programma heb ik ook gebruikt om de Philips DVD +RW's te branden en die doen het wel.
Mijn DVD speler is ongeveer 4 jaar oud, een REDSTAR 230G.

Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?????

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 17:14
je dvdspeler leest waarschijnlijk de nieuwste schijven niet. Je kan ook proberen om op 4x te blijven branden maar jah. Probeer eens op een - schijfje te branden anders zit er niets anders op om even een nieuwe dvdspeler aan te schaffen.

[ Voor 14% gewijzigd door et36s op 12-03-2007 19:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb geen dvd- liggen, maar ik heb de kast vol met verschillende soorten liggen die het allemaal wel doen.

ik heb op alle snelheden proberen te branden ook zelfs op 2x en op 4 x, maar die doen het ook niet.

komt dit niet doordat ik zeer langzaam brandt op een 16x dvdtje?...

of kan dus mijn dvd speler gewoon geen 16x dvd's aan...?
aangezien ik 1 ARITA +R 16x heb liggen die het wel doet... lol

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:35:
heb geen dvd- liggen, maar ik heb de kast vol met verschillende soorten liggen die het allemaal wel doen.

ik heb op alle snelheden proberen te branden ook zelfs op 2x en op 4 x, maar die doen het ook niet.

komt dit niet doordat ik zeer langzaam brandt op een 16x dvdtje?...
nee

of kan dus mijn dvd speler gewoon geen 16x dvd's aan...?
nee, maar het kan heel goed zijn dat jou speler nogal kieskeurig is.

aangezien ik 1 ARITA +R 16x heb liggen die het wel doet... lol
dat toevallig 1 schijfje het wel doet, zegt mij niet dat 20 arita's allemaal zouden werken.
Ik zou ook eens - schijfjes willen proberen. Waarschijnlijk gaat er geen echte oplossing zijn.

Verwijderd

Topicstarter
en een nieuw dvd speler kopen die de nieuwere schijven wel leest?

Verwijderd

Topicstarter
ps.... heb een kast vol waar ook dvd - inligt...en die doen het ook, en dvd + in de kast ook...lol
alleen de nieuwe dvd's van 16x kan ik niet draaiende krijgen.
maar de dvd+rw 1-4x weer wel....

vandaar dat ik me afvraag of ik dan een nieuwe dvd speler moet kopen die de nieuwe dvd's wel ondersteunt....
Pagina: 1