Hallo allemaal...
Ik wordt een beetje moe ervan, en heb dus een probleem wat ik hier ff uit ga leggen:
Ik ben sindskort dvd's aan het branden, maar zodra ik de film brandt en ik hem in de dvd speler op de tv af wil spelen, zegt 'ie NO DISC.
Toen ik de film op een Philips DVD+RW 1-4x brandde was er geen enkel probleem en werd de film gewoon afgespeeld in mijn dvd speler.
Dus nam ik aan dat ik ook wel Platinum +R 16x en Traxdata +R 16x kon brandden om die vervolgens in mijn dvd speler af te spelen.
Niets is minder waar......
Ik snap er dus echt niks meer van...
Heb een nieuwe brander in mijn computer zitten, een NEC ND-4571A.
Ik heb geprobeerd te branden via Nero, verschillende opties; video_ts en iso.
En via ConvertXtoDVD. Dit programma heb ik ook gebruikt om de Philips DVD +RW's te branden en die doen het wel.
Mijn DVD speler is ongeveer 4 jaar oud, een REDSTAR 230G.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?????
Ik wordt een beetje moe ervan, en heb dus een probleem wat ik hier ff uit ga leggen:
Ik ben sindskort dvd's aan het branden, maar zodra ik de film brandt en ik hem in de dvd speler op de tv af wil spelen, zegt 'ie NO DISC.
Toen ik de film op een Philips DVD+RW 1-4x brandde was er geen enkel probleem en werd de film gewoon afgespeeld in mijn dvd speler.
Dus nam ik aan dat ik ook wel Platinum +R 16x en Traxdata +R 16x kon brandden om die vervolgens in mijn dvd speler af te spelen.
Niets is minder waar......
Ik snap er dus echt niks meer van...
Heb een nieuwe brander in mijn computer zitten, een NEC ND-4571A.
Ik heb geprobeerd te branden via Nero, verschillende opties; video_ts en iso.
En via ConvertXtoDVD. Dit programma heb ik ook gebruikt om de Philips DVD +RW's te branden en die doen het wel.
Mijn DVD speler is ongeveer 4 jaar oud, een REDSTAR 230G.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?????