[Word] foutmelding Module: protectie, Nr.: 10005

Pagina: 1
Acties:

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een van de gebruikers op mijn werk heeft het volgende probleem. Zodra hij Word opstart verschijnt de volgende melding:

Module: protectie, Nr: 10005
basisregisterwaarde voor modellen corrupt!
(je kunt nu alleen op OK klikken)

Ik heb al van alles geprobeerd. Nieuwe image uitrollen op zijn laptop. Zijn profiel verwijderen. Maar zonder succes. Je kunt alleen op OK klikken na de melding en vervolgens Word gewoon gebruiken. Het probleem is alleen dat Word vastloopt als hij deze gebruikt via Webcliënt. Op internet is ook verder niks te vinden over deze melding.

• Tasminos
  • Niet online
kick

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien helpt het als je meer informatie geeft? Windows versie, Word versie? Taal? Instellingen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tasminos
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:14:
Misschien helpt het als je meer informatie geeft? Windows versie, Word versie? Taal? Instellingen?
Windows 2000, Word 2000, Taal Nederlands en wat bedoel je met instelling???

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Misschien dat je het moet zoeken in die webclient, maar aangezien je daar geen informatie over geeft is er ook niks zinnigs over te zeggen. Zoals je zelf zegt: office start goed op, dus daar lijkt het probleem niet in te zitten en je moet ook weer niet verwachten dat we de informatie uit je gaan trekken.

Check je mail even :)

[ Voor 17% gewijzigd door Lustucru op 14-03-2007 10:06 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Tasminos
  • Niet online
Bedankt voor de re-open. Nog even wat aanvullende informatie.

Het probleem doet zich voor waar de gebruiker ook inlogt. Als ik zelf op zijn PC inlog krijg ik de melding niet. User alleen heeft het probleem. Maar het gekke is dat ik zijn profiel zowel lokaal als op de server heb verwijderd maar nog krijgt hij de melding. Ik heb office opnieuw geinstalled en zelf zijn laptop voorzien van een nieuwe image. Weet iemand anders waar op internet ik kan zoeken. evenid.net heeft mij niet wijzer gemaakt.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:34

brid

Onze excuses voor het ongemak

Het lijkt me verstandig dat je wat basic trouble shooting probeerd.

Ik las dat je wel zijn pc opnieuw had ingericht en zijn profiel hebt gereset, maar office kan natuurlijk ook het 1 en ander op de home drive van de user inladen. Common practice om de wordstatup daar neer te zetten enzo.

Je kan het beste word starten met de optie -a. Word start dan op zonder plugins te starten.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Tasminos
  • Niet online
Ieder bedankt voor zijn hulp. Het probleem was een foute regel in de autotoexec.main macro in de directie.dot
Pagina: 1