Ik ben of was van plan Vanguard te gaan spelen. Nu na wat zoeken naar informatie vind ik het erg vaag dat er geen officieel forum is maar dat er dan wordt verwezen naar fan sides voor info. Het officiele forum tijdens de productie is nu gesloten ( http://forums.vanguardsoh.com ). Je zou toch zeggen dat ze een eigen forum met nieuwe en info moeten hebben. Ook als je naar de tweak hoofd topic kijkt wordt er daar gesproken over 2 europese servers als je op de site kijk wordt er alleen maar gesproken of het een engelstalige server is en of hij PVP is of niet. Is dit allemaal pas duidelijk als je spel hebt gekocht wordt er dan ineens onderscheid in gemaakt.
Doet me een beetje denken aan Dark & light toen ik een dure setllers pack kocht met beta key en dat het daarna opgeblaze lucht bleek te zijn.
Heeft iemand hier wat meer info over waarom of waar het officieel forum is dat niet gesloten is.
( waarom zou je eigenlijk een forum sluiten voor een game )
Doet me een beetje denken aan Dark & light toen ik een dure setllers pack kocht met beta key en dat het daarna opgeblaze lucht bleek te zijn.
Heeft iemand hier wat meer info over waarom of waar het officieel forum is dat niet gesloten is.
( waarom zou je eigenlijk een forum sluiten voor een game )