[html] mailto: 2 regels onderelkaar in body

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Is het mogelijk om in een mailto declaratie 2 regels onder elkaar in het body gedeelte te declareren?

Standaard mailto opmaak is:
code:
1
<a href="mailto:mail@mail.mail?subject=Mail&body=bodyline1">Email</a>

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 12:28
Misschien werkt een \n?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je gaat zoeken op dit forum of met google, dan kom je onder andere de volgende oplossing tegen ;)

email met body (moet enter hebben)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Wat heb je al geprobeerd? Wat heb je al gevonden?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
best practice: Je weet dat je er niet van kan uitgaan dat je gebruiker een mailprogramma geinstalleerd heeft? bijvoorbeeld scholieren op school etc. Wellicht niet van toepassing maar wel handig om te overpeinzen of het dan niet beter is om een contactformulier op te zetten.

Human Bobby

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik wil deze mailto gebruiken voor een select aantal mensen binnen een intranet, ik weet dus dat ze allemaal outlook hebben. Ik had de \n optie geprobeerd, maar het moet dus %0d zijn.

Verwijderd

vreemde is dat als je een textfield invult en je zet je enters er in zoals je zou doen in een tekstverwerker, dat ie dan de returns ook er in zet als je deze tekst e-mailt...onbedoeld.. maar op zich wel makkelijk. :9 :*)

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:09:
vreemde is dat als je een textfield invult en je zet je enters er in zoals je zou doen in een tekstverwerker, dat ie dan de returns ook er in zet als je deze tekst e-mailt...onbedoeld.. maar op zich wel makkelijk. :9 :*)
Da's toch de bedoeling/wat je wilt :?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Pagina: 1