[Macbook]Standby LED voor HD activiteit

Pagina: 1
Acties:

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-02 20:07
Ik heb Fedora geinstalleerd op mijn Macbook en na de installatie geeft de standby LED de HD activiteit weer zoals een normale HD LED. Echter wil ik weer terug naar Mac OSX maar wel wil ik de functionaliteit blijven behouden van de HD LED. Ik heb al een geruime tijd gezocht maar kan het niet vinden voor Mac OSX. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-02 14:18

Digistorm

ex-demo scener

Is er niet een source van ofzo? Als het open source is, is er misschien een kansje dat het via Fink of X11 te draaien is onder Mac OS X. Het klinkt wel interessant. Als iemand die lang pc's gebruikt heeft mis ik het "lampje dat aangeeft of er iets gebeurt" af en toe. :)

Hier stond achterhaalde informatie…

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ben hier wel benieuwd naar..... zou het inderdaad net zoals DIGiStorm wel ideaal vinden.....

Heb alleen even rondgezocht maar kon er totaal niets over vinden...

• meneer de beer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-01 14:30
met het progje menumeters kan je boven in de de balk je hd activiteit zien is dat wat?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat ledje wordt hierbij beinvloed door de kernel. Dus tenzij je die patcht gaat dat niet lukken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

um hoe weet je dat? heb je misschien een bron?

klinkt namelijk wel als iets wat te maken is...

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Als de TS zegt dat het in Fedora zit, en het werkt moet het toch ook een kernelpatch zijn. En die zijn voglens mij wel te converteren naar OSX.
Pagina: 1