Ik ben op zoek naar meer informatie over het integreren van een flash player in een C++ applicatie. Het gaat erom dat de applicatie een flash movie gebruikt om de lay-out te tonen. Daarnaast moet de applicatie het werk doen achter de flash movie. Hierbij moet je denken aan het ophalen van gegevens uit de flash movie en het afhandelen van click events.
Zelf ben ik aan het zoeken geweest naar hetgeen dat ik wil bereiken, maar heb hier nog niets voor gevonden. Wel heb ik een tutorial gevonden om een flash movie te spelen in een MFC applicatie, maar ik wil niet afhankelijk zijn van MFC. Ik programmeer het geheel in VS 2005, maar de applicatie moet cross-platform kunnen draaien.
Heeft iemand hier meer informatie of misschien zelfs een tutorial over?
Zelf ben ik aan het zoeken geweest naar hetgeen dat ik wil bereiken, maar heb hier nog niets voor gevonden. Wel heb ik een tutorial gevonden om een flash movie te spelen in een MFC applicatie, maar ik wil niet afhankelijk zijn van MFC. Ik programmeer het geheel in VS 2005, maar de applicatie moet cross-platform kunnen draaien.
Heeft iemand hier meer informatie of misschien zelfs een tutorial over?