Referentie bijlagen uitprinten in Outlook2002

Pagina: 1
Acties:

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
goeiedaaags!

ik heb een vraag cq. probleem;

wij hebben hier op kantoor een x aantal users die bepaalde e-mail uitprinten en deze administreren zodat er later altijd (hardcopy)bewijsmateriaal is. Ik heb ook liever dat ze dit digitaal doen en dit op CD branden/ USB stick zetten/ op de server zetten maar helaas deze mensen zijn old-skool en willen dit tastbaar in een map hebben...

Het probleem is op het moment dat als zij een e-mail ontvangen of verzenden (dit gaat 90% van de keren in een HTML format) en zij willen deze uitprinten dat er totaal geen referentie naar de bijlages mee geprint word! (u weet wel het textje <<attachment: blabla.doc 110KB>>

Ik heb uitgevonden dat als het e-mailtje in een plain opmaak is of RTF dat er wel een referentie uitgeprint word, in plain <<attachment: blabla.doc 110KB>> en in RTF het icoontje met de naam + grootte.

Pre-2002 werkte dit schijnbaar wel maar met de huidige Outlook client dus niet, ik heb mijzelf al een breuk gezocht op de clients zelf, op de exchange, printers en het internet en het enige wat ik heb kunnen vinden is op internet de bevestiging dat via HTML format de referentie niet wordt afgedrukt :-(

Ik kan de gebruikers hier wel zo ver krijgen dat ze alles in RTF of Plain format versturen zodat de referentie wel gewoon afgedrukt wordt, maar ik kan moeilijk de klanten een e-mail sturen met de vraag of ze niet meer in HTML format willen e-mailen, er moet een andere oplossing zijn...!

please help me out :-)