Toon posts:

Ontbrekende software Creative Soundblaster X-Fi Fatality

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Creative Soundblaster X-Fi Fatality als Bulk uitvoering gekocht. Dat hield in dat er geen enkele cd-rom bij zat, alleen los de kaart. Nu heb ik deze drivers gedownload: meuktracker: Creative SoundBlaster X-FI 2.09.0007 de kaart werkt nu verder wel, maar nu mis ik de benodigde software.
Ik had verwacht dat bij de drivers deze controlpanel zou zitten:
Afbeeldingslocatie: http://www.fcenter.ru/img/article/sound/Creative_SoundBlaster_X_Fi/75660.png

Maar ik heb nu dit "armmoedige" config schermpje:

Afbeeldingslocatie: http://www.soundblaster.com/images/inline/articles/audio_console.jpg

Ik heb al op de Creative site gekeken maar daar kan ik dit niet vinden, hij leid me naar dezelfde drivers en onder het kopje software kan ik het ook niet vinden.

Wie weet hoe ik dat andere controlpanel kan krijgen?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je kan bij creative alleen de drivers van inet afhalen, die je nu dus hebt.
wil je dat andere dan moet je terug naar de winkel en zeggen dat er bij een bulk kaart toch echt wel een cd hoort met drivers en software.
want die hoort er gewoon bij te zitten ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Volgens PC Megastore:
Vraag:
Wat betekenen de termen BULK en RETAIL?
Antwoord:
Met BULK verpakking wordt eigenlijk gewoon bedoeld, zonder kabels, software, handleiding, en doos. Het product wordt uiteraard wel zorgvuldig door PC Megastore verpakt.
RETAIL betekent dat het product inclusief bekabeling, software, doos e.d. geleverd wordt.

Of hebben hun dat fout?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan de ISO downloaden van de installatie-CD (zie X-fi topic icm Vista topic), draai je toevallig Vista? Daar werkt heel die eerste console niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Da's inderdaad wel een beetje bezopen dat Creative bulk kaartjes uitlevert en er geen cd'tjes bij gooit en dan wel verwacht dat je de boel instaleert.

Misschien eventjes met de helpdesk bellen en uitleggen/nieuwe driver cd vragen?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai WinXP en inderdaad ik heb de link gevonden waar ik hem kan downloaden via het got forum: http://files.filefront.co.../;5020773;;/fileinfo.html

(alleen beetje jammer dat het met ongeveer 4kb/s gaat en nog zon 20 uur gaat duren voor ik het kan testen dus)

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik het image gedownload, maar tot mijn verbazing, krijg ik de foutmelding dat de setup geen ondersteund prodcut heeft gevonden... Oftewel, deze image is niet voor mijn geluidskaart? :?
Werkt dit bij iemand anders wel?
Weet iemand een andere installatie cd image voor me? ;(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vermoedelijk zijn die drivers nieuwer dan de CD, probeer een volle deinstallatie en daarna de CD?

(ik had altijd problemen met die CD, na aantal keren deinstalleren en rebooten werkt het meestal wel).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1