[PC] Supreme Commander and Hamachi

Pagina: 1
Acties:

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
Hey :)

Als we MP opstarten en we proberen met 3 players te spelen dus ik Player 1 en 2 andere jongens 2 en 3. Dan maakt niet uit wie er host dus als player 1 host kan 2 en 3 geen verbinding maken als player 2 host kan 1 en 3 geen verbinding maken

toen dachte we van ja zal wel aan spel liggen of hamachi, wij gaan zoeke naar een patch maar niet veel bijzonders die het probleem zal oplossen. Uiteindelijk kwam er een player 4 mee spelen. Dus player 2, 3, 4 gaan het proberen en ja hoor hun kunnen wel spelen :O??.
Alleen als ik in de game zit werkt het niet:S

Ik zelf heb een Linksys router 5.x ( d8 ik) met drwt lite versie en ik ben de host van hamachi en teamspeak.

Heb zelf geen poorten openstaan voor hamachi wel voor teamspeak :).

iemand ervaring hier mee ?

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11 08:10

Pompiedom

Don't panic

Tsja het klinkt misschien heel dom, maar misschien moet je wel je port forwarden op je router?

We create our own reality

• Killertjuh
Pompiedom schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:13:
Tsja het klinkt misschien heel dom, maar misschien moet je wel je port forwarden op je router?
misschien wel :) maar waarom die andere 3 niet ?

en 1 tegen 1 werkt wel gewoon

[ Voor 6% gewijzigd door Killertjuh op 12-03-2007 15:34 ]

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Ik zou het als ik jou was toch eens proberen met DMZ of genoeg poorten forwarden als je speelt. Kan een wereld van verschil maken.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:35
Hamachi hoeft niet perce poorten te hebben geforward (uPnP staat hier ook niet aan, en terwijl ik niets heb geforward werkt Hamachi goed).

Waar het misschien aan kan liggen is dat Supreme Commander een andere netwerkkaart (= ip adres ziet) voor je LAN, ipv Hamachi. Probeer dit eens:

1) Hamachi aan, internet aan;
2) Netwerkkaarten uit (dus ook die van 't internet);
3) Start SC op;
4) Doe je netwerkkaarten weer aan
5) et voila.. dat zou moeten werken.. Dit probleem hebben meerdere spellen.

• Killertjuh
Het probleem is opgelost omdat ik een aliases.txt voor counterstrike :) daardoor werkte hij niet
toch bedankt :P
Pagina: 1