[iPod] Onderwijs korting?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Topicstarter
Ik meen mij te herinneren dat er altijd een onderwijs korting van toepassing was op iPods. Ik keek net ff wat een nieuwe Nano 8GB kost, maar deze is gewoon net zo duur als normaal. Iemand enig idee wat er met die onderwijskorting is gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 13:29

Beugelfles

I love rusty spoons

Misschien bedoel je dit:
http://www.surfspot.nl/apple/

@MadMark: ik meende me al iets te herinneren, volgens mij zijn er al meerdere topics over geweest waar je idd geen korting krijgt op je Ipod.

[ Voor 56% gewijzigd door Beugelfles op 12-03-2007 11:17 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:29

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Dit is sinds de nieuwe serie nano's afgeschaft. Je zal deze dus niet goedkoper krijgen via de onderwijs store. (ook niet in de winkels trouwens).
Als je even gekeken had dat had je gezien dat je daar dus geen korting krijgt op je iPod.

[ Voor 48% gewijzigd door LoeiOrdinair op 12-03-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 20:16

dlmh

Lo-Fi

Er zit sowieso geen onderwijskorting meer op de iPod's (dus niet alleen op de Nano's). Dit omdat dit niet echt een essentieel stuk hardware is voor onderwijs.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:11

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Kijk gewoon in de pricewatch, vaak zijn de ipods daar nog goedkoper dan met eventuele 'oude' onderwijskortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

shorty schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:10:
Ik meen mij te herinneren dat er altijd een onderwijs korting van toepassing was op iPods. Ik keek net ff wat een nieuwe Nano 8GB kost, maar deze is gewoon net zo duur als normaal. Iemand enig idee wat er met die onderwijskorting is gebeurd?
In de eerste weken was die korting nog wel aanwezig alleen dat hebben ze toen later gewijzigd. Later gingen sommigen ervan uit dat rond deze tijd de korting wel terug zou komen en/of de prijzen omlaag zouden gaan maar dit is niet gebeurd. Dus reken er maar niet op. De service van de Apple Online Store is wel goed, ook de manier waarop het word geleverd en de mogelijkheid om het ding terug te sturen zijn top. Ik zou het dus liever via Apple Online Store kopen dan bij een andere winkel wat je misschien 2 tientjes scheelt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Pagina: 1