[WiFi] gezocht high-quality PCI Wlan kaart voor Vista 64

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11-2025

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Topicstarter
Ik heb inmiddels al een hele doos ervaring met WiFi onder Vista 64 , maar helaas enkel ervaring met Wlan kaarten die toch voor packetloss zorgen.

- Digiconnect (op basis van RA-link RT2500 chipset) - goed , werkt prima , goed bereik , maar packetloss tijdens gaming !
- Sweex WL052 (met extended range) - redelijk , werkt ook 100%, minder bereik van de 'normale' Digiconnect en ook packetloss tijdens gaming !
- Siemens Gigaset 108 USB (meegeleverd bij Experiabox) - goed, werkt niet tot slecht onder Vista 64 !

Voordat ik een hele batterij aan kaarten thuis heb liggen , wil ik eens naar jullie mening vragen. Welke adapter gebruik je ? USB en PCI mag allebei. Is het bereik goed ? En allerbelangrijkst, is de verbinding, vooral tijdens gamen okee ?

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Moet je naar dat probleem van packet loss niet eens gaan zoeken bij een ander apparaat? Je AP misschien.

Want een Wlan kaartje mag eigelijk een packet loss veroorzaken.

En je zou dan ook packet loss moeten krijgen tijdens het surfen ed, moest je kaartje slecht zijn.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11-2025

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Topicstarter
Het opvallende is wel dat ik er onder XP SP2 x64 geen last van had, zelfde AP en zelfde Wlan adapters. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met de 'dichtgespijkerdheid' van Vista dus.

Hopelijk ben je de 'g' vergeten in je tweede regel Snakiej :*) een = geen als ik het goed snap.

Ik moet nog even de 30m cat5 kabel uitrollen om te kijken of het daadwerkelijk door de Wlan kaart komt, maar ik ben vrij zeker.

Packetloss is volgens mij geen typisch probleem van de Experia-boxen als ik dat goed heb gevolgd in de Experiabox threads.

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gaming icm Vista 64b is op dit moment sowieso erg rare combo - prestaties onder XP 32b zijn in vrijwel alle gevallen veel beter en compatibility is dan ook veel beter.

Komt bij, WiFi en gamen :? :X - latencies zijn altijd beter bij bedraad netwerken, kans op packetloss is ook lager.

Maar goed, hoe dan ook is dit Gathering of Tweakers en verwachten wij van een Tweaker dat hij zelf in staat is om op zoek te gaan naar de oorzaak van zijn problemen en als dat bij een bepaald apparaat ligt om ook zelf op basis van reviews en ervaringen van anderen een andere te kiezen. "Welke moet ik kopen?"-topics zijn dus niet de bedoeling...

En tenslotte is Overige Hardware geen dumpbak - voor vragen over Netwerken kun je terecht in de gelijknamige hoofdgroep.

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 12-03-2007 11:52 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.