De netwerkverbindingen die ik heb aangemaakt (dus LAN-verbinding, draadloze netwerkverbinding, VPN verbindigen) kan ik niet meer starten.
Wanneer ik rechtermuis doe op 1 van mijn verbindingen en bijvoorbeeld op status druk gebeurd er niks, ik krijg geen menu met de status van de verbinding te zien.
Ook kan ik de verbinding niet meer verwijderen; wanneer ik rechtermuis doe op 1 van de verbindingen en dan op verwijderen druk, gebeurd er weer niks.
Wanneer ik op eigenschappen druk krijg ik;
Er is een onverwachte fout opgetreden.
Oftewel; ik kan niks meer met de verbindingen die ik heb staan bij mijn netwerkverbindingen. Ik kan ze dus niet meer starten, verwijderen, of de eigenschappen (etc) bekijken.
Wanneer ik een nieuwe verbinding aanmaak heb ik hetzelfde probleem.
Deze problemen doen zich ook voor in veilige modus.
Acer Aspire 1690 series
Windows XP Home Edition
Service pack 2
Intel Centrino@2ghz
ati x700 mobile
Broadcom NetXtreme Gigabit netwerkkaart
Wanneer ik rechtermuis doe op 1 van mijn verbindingen en bijvoorbeeld op status druk gebeurd er niks, ik krijg geen menu met de status van de verbinding te zien.
Ook kan ik de verbinding niet meer verwijderen; wanneer ik rechtermuis doe op 1 van de verbindingen en dan op verwijderen druk, gebeurd er weer niks.
Wanneer ik op eigenschappen druk krijg ik;
Er is een onverwachte fout opgetreden.
Oftewel; ik kan niks meer met de verbindingen die ik heb staan bij mijn netwerkverbindingen. Ik kan ze dus niet meer starten, verwijderen, of de eigenschappen (etc) bekijken.
Wanneer ik een nieuwe verbinding aanmaak heb ik hetzelfde probleem.
Deze problemen doen zich ook voor in veilige modus.
Acer Aspire 1690 series
Windows XP Home Edition
Service pack 2
Intel Centrino@2ghz
ati x700 mobile
Broadcom NetXtreme Gigabit netwerkkaart
[ Voor 7% gewijzigd door Felke op 12-03-2007 11:08 ]