Toon posts:

Optie ..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het in een volgende update van het forum mogelijk zijn dat je ook je onderwerp kunt wijzigen.

Ik heb nu een reply gepost maar er moet eigenlijk staan dit is een nieuwe versie

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat is er eentje die ik ook nog wel graag zou willen hebben.

Voor je probleem van nu, kijk een adje even lief aan of hij het wil veranderen :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dan krijg je mensen die elke keer die titel gaan veranderen in de hoop dat ze opnieuw opvallen...

Verwijderd

Wordt dan lekker verwarrend als dat gebeurd. Denk je een bepaalde thread nog niet te hebben gelezen krijg je weer het zelfde voor je neus.:(

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 05 februari 2001 16:37 schreef Tom het volgende:
Dan krijg je mensen die elke keer die titel gaan veranderen in de hoop dat ze opnieuw opvallen...
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht.... Maar soms dan heb je echt DOMME spelfouten gemaakt of een woord vergeten ofzo en dat staat echt uhm ja... '|:(' ;)

Verwijderd

Topicstarter
Daar hebben jullie ook weer gelijk in laat deze optie dan maar gaan :)

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
misschien een optie, dat je het maar max. 1 keer mag veranderen :?

\o/

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
of maximaal 1 of 2 woorden oid

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Heb even niet in het hoofd of het op het toedoelijstje staat, maar het is een optie om het subject te kunnen wijzigen als er nog niet gereageerd is in het topic.
Zo kun je spelfouten verbeteren indien nodig.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 06 februari 2001 09:41 schreef Jorma het volgende:
Heb even niet in het hoofd of het op het toedoelijstje staat, maar het is een optie om het subject te kunnen wijzigen als er nog niet gereageerd is in het topic.
Zo kun je spelfouten verbeteren indien nodig.
Kijk, dat vindt ik wel een goede... Alleen is het niet handiger om er een tijdlimiet van bijv. 5 min op te zetten? Ik weet niet of dat kan maar dan heb je iig een vast aantal minuten om te wijzigen..

Sommige mensen zijn zo fokking snel met reageren :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Je kan altijd nog lief een modje of adje aankijken...die kunnen ook weleens lief zijn :P.
Pagina: 1