Ik heb een probleem met mijn systeemvak. Van origine was het op mijn laptop niet mogelijk om iconen te verbergen in het systeemvak en om het normale XP menu start te activeren. Na wat spelen in het register heb ik deze instellen wel aan weten te zetten. Helaas functioneerd het verbergen van de iconen nog niet naar wens. Het systeemvak is niet voorzien van de pijl om alle iconen weer te geven of weer in te vouwen.
Ik heb de volgende instellingen aangepast in het register:
Mist hier nog een waarde? Of heb ik toch iets verkeerd staan. Ik kan op het internet niets vinden over het ontbreken van de pijl.
Ik heb de volgende instellingen aangepast in het register:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer] "NoDriveTypeAutoRun"=dword:00000091 "NoSMBalloonTip"=dword:00000001 "NoTrayItemsDisplay"=dword:00000000 "ForceStartMenuLogOff"=dword:00000001 "NoSimpleStartMenu"=dword:00000000 "Intellimenus"=dword:00000001 "NoAutoTrayNotify"=dword:00000000 "ForceClassicControlPanel"=dword:00000000 |
Mist hier nog een waarde? Of heb ik toch iets verkeerd staan. Ik kan op het internet niets vinden over het ontbreken van de pijl.
Was ik maar een punt dan was ik het einde