Toon posts:

Goede website hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand misschien waar je qua website hosting het beste kan zijn als je gaat voor een mix van kwaliteit, kwantiteit, snelheid en natuurlijk een niet al te hoge prijs. Ik wil namelijk een website op het web gaan zetten. Er zijn genoeg goedkope hostings maar er zit ook een hoop bagger tussen, vandaar dat ik het hier even vraag.

Mijn verwachtigingen:

Opslagruimte: 500+ MB
Dataverkeer: +-20 GB
Graag zie ik een mogelijkheid om een domeinnaam erbij te bestellen.

Natuurlijk verwacht ik dat de site niet te vaak down ligt, en dat de kwaliteit en snelheid van de site goed zijn.

Verder doet het er allemaal niet zo toe. Post maar gewoon wat (liefst met link) en dan vertel ik wel of ik geïnteresseerd ben of niet. Graag ook een motivatie waarom persé die zo goed is.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Marlon.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 09:26 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Al op www.webhosters.nl gekeken? :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 16:52

vinnie1908

Appel != peer

Heb je zelf al gezocht?! Waar ben je op uit komen, waar liep je tegen aan?
Het is niet de bedoeling dat wij gaan roepen en het voor jou opzoeken.

Je zou eens kunnen kijken bij: Internetproviders en Hosting de buren waar deze topic beter tot zijn recht zou komen wat er in de Hosting FAQ staat

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 20:52
Waarom per se 20GB aan dataverkeer als vereiste? Wat ben je allemaal van plan te gaan hosten? :/

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
www.thegamehoster.org
Server van me vriend, topsnelheid, nooit down.
En met DA:D

Op de site kan je ff niet bestellen, maar als intresse hebt kan ik een leuk prijsje voor je vragen;)

[ Voor 38% gewijzigd door DennusB op 12-03-2007 09:31 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-11 21:04
Ik kan wel een leuke prijs voor je regelen. Kijk hier eens:

D-Cre Websolutions

Work hard & be brave.

Verwijderd

Topicstarter
@Vinnie1908 Ik zoek al een paar maanden, en ben nog niet echt op iets gestuit. Wel ben ik op hosting2go gekomen, alleen hoorde van alle kanten dat deze hosting nou niet bepaald goed is. Vandaar dat ik het hier maar ging vragen, werd gewoon een beetje hopeloos ervan.

@Ricardo87 Agh ja, ik wil gewoon een goede uitgangspositie hebben. Wat adviseren jullie mij dan voor een persoonlijke web-site. Ik ben wel bekend met web-site's maken, maar met de hostings ben ik nog niet zo goed. Ik dacht aan 20 GB omdat ik dan gewoon veel mogelijkheden heb.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Dit mag je zelf uitzoeken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.