is dit een beetje een leuk spel..???
want ik zit er namelijk over te denken om deze te kopen....:):):):)
greetz
Da JuaN
want ik zit er namelijk over te denken om deze te kopen....:):):):)
greetz
Da JuaN
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Het is echt het GAAFSTE racespel dat ik ooit heb gespeeld en voor hfl 39,95 heb je het spel al dus ZEKER kopen!!!Op dinsdag 06 februari 2001 14:45 schreef TheCore het volgende:
"Colin McRae Rally 2" rulez!
Verwijderd
Klopt, ik vind het zelf ook hard zuigen. RC2000 was stukken beter. Ik speel nu Rally Championship Extreme, ook lachen.Op maandag 05 februari 2001 16:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Hmmm een vriend van mij die zichzelf ziet als toonaangevend racefanaat (gaat naar raceLANs etc., is hardcore Grand Prix Legends freak, behoort tot top van NL, etc etc.) zei dat het een boutspel was, de physics schijnen niet te deugen.
tja sommige mensen doen dat gewoon in 2:19 hoorOp woensdag 07 februari 2001 11:24 schreef irondog het volgende:
Time trial Frankrijk:
2:26:95
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Euh, dat deed Irondog niet, dat deed SjempieOp maandag 07 januari 2002 15:43 schreef MarcoM het volgende:
Colin is leuk. Maar als je echt wilt rallyen, moet je Rally Trophy doen.
damn Irondog, waarom open je een jaar oud topic?
🌞🍃
Ehm vrij realistisch hoor, als ik met een opgefokte VW GTI cross, lijkt het er veel op.Op maandag 07 januari 2002 16:04 schreef DataBeest het volgende:
ik vind het een kut spel.
niet realistisch rijd ie lijkt me (nooit zelf auto gereden, maar als het in het echt zo gaat wil ik dat ook niet.), lelijke grapichs..
zonde van de tijd dus.
Verwijderd
Ahum, Frankrijk heeft wel 10 stages (waarvan ik er momenteel 8 ter beschikking heb) Op welke stage heeft je tijd betrekking?Op woensdag 07 februari 2001 11:24 schreef irondog het volgende:
Time trial Frankrijk:
2:26:95
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ja een jaar oud topic geopend... was namelijk even op zoek naar topics over colin mcrae..zag de datum niet...:) . maar blijft een leuk spel!Op maandag 07 januari 2002 15:52 schreef DenMan het volgende:
[..]
Euh, dat deed Irondog niet, dat deed Sjempie
Ik heb um hier ook nog liggen... ik heb um ooit heel ff gespeeld, denk dat ik um nog ff een keer ga installeren om weer eens te kijkenOp maandag 07 januari 2002 17:00 schreef sjempie het volgende:
[..]
ja een jaar oud topic geopend... was namelijk even op zoek naar topics over colin mcrae..zag de datum niet...:) . maar blijft een leuk spel!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq