Ik ben van plan om een nieuwe laptop aan te schaffen en ben me daarom aan het oriënteren op de markt. De laptop is nodig voor school, dus hij moet mobiel en duurzaam zijn. Batterij is dus redelijk belangrijk. Verder wil ik hem ook gewoon voor thuis gebruiken (muziek, films, af en toe een game) en moet hij met het oog op de toekomst een aantal jaartjes meekunnen. Daarom zat ik te denken aan de volgende specs:
Processor : Intel Centrino Core 2 Duo T7200
Intern geheugen: 2GB DDR2
HD: minimaal 80GB (7200 rpm)
Grafische kaart: Nvidia GeForce Go 7600
DVD: Lightscribe DVD-writer Dual Layer (slot in?)
Beeldscherm: 15.4” TFT breedbeeld
WLAN 802.11 a/b/g
Ingebouwde Bluetooth/IR
Batterij: 8 cells accu?
Nog even over de brander: een slot in brander lijkt me echt ideaal omdat je dan niet met zo'n breekbaar uitsteeksel zit. Ik zou dus graag een slot in brander willen.
Vwb de grafische kaart weet ik het ook niet helemaal zeker, maar ik heb gelezen dat de GeForce 7600 een van de betere kaarten is voor een 15.4" scherm.
Verder moet hij een goede koeling hebben en het liefst zo min mogelijk lawaai maken
De prijs die ik er voor over heb is ongeveer 1500 euro.
Welke laptops raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Processor : Intel Centrino Core 2 Duo T7200
Intern geheugen: 2GB DDR2
HD: minimaal 80GB (7200 rpm)
Grafische kaart: Nvidia GeForce Go 7600
DVD: Lightscribe DVD-writer Dual Layer (slot in?)
Beeldscherm: 15.4” TFT breedbeeld
WLAN 802.11 a/b/g
Ingebouwde Bluetooth/IR
Batterij: 8 cells accu?
Nog even over de brander: een slot in brander lijkt me echt ideaal omdat je dan niet met zo'n breekbaar uitsteeksel zit. Ik zou dus graag een slot in brander willen.
Vwb de grafische kaart weet ik het ook niet helemaal zeker, maar ik heb gelezen dat de GeForce 7600 een van de betere kaarten is voor een 15.4" scherm.
Verder moet hij een goede koeling hebben en het liefst zo min mogelijk lawaai maken
De prijs die ik er voor over heb is ongeveer 1500 euro.
Welke laptops raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor jullie reacties!