Nikon D80
Hierom: Floris in "[testcase] Fotograaf van 4 jaar"aeoluswmd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:14:
2e poging
De vorige topic was ineens weg,waarom is mij een raadsel.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
wel leuke foto's opzich voor iemand van die leeftijd
inderdaad mooie foto's voor iemand van 4, m'n buurjongetje is 5 maar die zou dit dus nooi lukken.
ik voel me lekkaah !!!
Wat is de minimum leeftijd voor op dit forum dan?
Daar heb ik niets over gelezen.
Nikon D80
Omdat er te weinig discussie te voeren valt. De inhoudelijke tips kan je nooit goed aan je zoontje doorgeven: ik denk dat je de volgende snapshots (want dat zijn het) niet kan verbeteren met een tips van een stel Tweakers (en fotografen) hierFloris schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:17:
Toch maar een slotje, eenvoudigweg omdat we niet bepaald met de zoon van de TS in gesprek kunnen...
Geen, maar het doel van een testcase (en showcase dito) is om ervan te leren. En denk zelf na: hoewel je natuurlijk trots bent, heeft het zin om iets over compositie, gulden snede, kleurgebruik, kadering of welke technisch fotografische termen te spreken?aeoluswmd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:22:
aha
Wat is de minimum leeftijd voor op dit forum dan?
Daar heb ik niets over gelezen.
[ Voor 33% gewijzigd door mithras op 12-03-2007 00:26 ]
Floris verwijder deze topic maar,ik dacht dat ik iets fout gedaan had omdat ik die andere niet meer zag
[ Voor 45% gewijzigd door aeoluswmd op 12-03-2007 00:31 ]
Nikon D80
wellicht dat het ventje er niet zo heel veel van zal leren dat de foto's hier staan. maar de bezoekers van dit forum wel. bijv. dat foto's al snel een stuk interessanter worden wanneer ze niet vanaf (volwassen) ooghoogte worden genomen.mithras schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:23:
Geen, maar het doel van een testcase (en showcase dito) is om ervan te leren.
vind de foto's ook lang zo slecht nog niet, met een iets kritischere selectie zou het hier een showcase kunnen zijn. er komen iig regelmatig stukken slechtere testcases voorbij...
Verwijderd
Floris schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:17:
Toch maar een slotje, eenvoudigweg omdat we niet bepaald met de zoon van de TS in gesprek kunnen...
Dit topic is gesloten.
![]()