[IE7] crasht steeds bij foto-uploads (dixons en tntpost) *

Pagina: 1
Acties:

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07 20:23

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Na een avond achter de computer zitten en alle digitale foto's geselecteerd te hebben, ongeveer 225, en klaar gemaakt voor verzenden, druk ik op de knop verzenden. Het scherm werd wit en een popup scherm verscheen dat windows explorer een probleem had en werd afgesloten en opnieuw opgestart! Geheel gefrustreert een andere foto site geprobeerd, en weer het zelfde probleem! :(

Site's werken met een activex variant die je vanaf de bestelsite de mogelijkheid geeft om je mappen en bestanden te onderzoeken naar foto's en die in een onderliggende (temp?) scherm gedropt kunnen worden voor verzending.

iemand meer dit probleem tegen gekomen, of is het de beveiliging van IE7 die het doet?

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je topictitel zegt helemaal niets over je topic? Erg onduidelijk. Probeer de sites eens op een andere PC met IE6, anders kun je helemaal niet zeggen dat het aan IE7 ligt. Verder: zet de phishing beveiliging maar eens uit en kijk of het dan wel gaat.

Om welke fotosite gaat het?

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 11-03-2007 23:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 11 maart 2007 @ 23:37:
Je topictitel zegt helemaal niets over je topic? Erg onduidelijk. Probeer de sites eens op een andere PC met IE6, anders kun je helemaal niet zeggen dat het aan IE7 ligt. Verder: zet de phishing beveiliging maar eens uit en kijk of het dan wel gaat.

Om welke fotosite gaat het?
Phishing is uitgezet, de sites zijn dixons.nl en tntpost.nl toevallig alle 2 diezelfde fuij bestelmogelijkheid. Op een andere PC met xp en IE6 werkt het wel.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt dus al even contact gezocht met de mensen van en die sites en van fuji?

Dit heeft weinig met het OS en alles met je browser te maken. Dus WOS => CSA. Ook snap ik de topictitel 'IE7 nog onvolkomenheden?' niet en gooi ik die even op de schop.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Ik heb gemaild met de beheerders van TNTpost site en van Dixons, deze zijn het probleem nog niet eerder tegen gekomen. Daarbij werd wel verteld dat ze Vista/IE7 nog niet ondersteunden.