Sinds een tijdje heb ik een raar verschijnsel: als ik een programma opstart komt het nieuwe window niet actief te staan. Voorbeeld: ik heb explorer actief, start outlook via start-menu. Dan start hij outlook wel maar het actieve venster blijft dan explorer. Iemand enig idee waar dit door komt? Het gebeurt ook niet altijd, maar meestal wel. En niet alleen met explorer trouwens.
De hamvraag... Welke versie van Windows gebruik je? 
Wat meer informatie geven over je lokale geheel kan ons al aardig op weg helpen. Voor zover ik weet zou je zelfs windows 95 kunnen draaien daar
Wat meer informatie geven over je lokale geheel kan ons al aardig op weg helpen. Voor zover ik weet zou je zelfs windows 95 kunnen draaien daar
[ Voor 58% gewijzigd door PeterSelie op 11-03-2007 22:49 ]
Ik draai Windows XP Pro op een P4 3,2 Ghz.
Ik pas de topictitel wat aan, conform de Windows Clients - Policy 
Ik weet dat dit vaker is gevraagd & beantwoord in dit subforum, maar de search lijkt plat te liggen dus kan het niet opzoeken.
Ik zou beginnen met kijken of het ligt aan een van de actieve programma's, zoals de virusscanner.
Ik weet dat dit vaker is gevraagd & beantwoord in dit subforum, maar de search lijkt plat te liggen dus kan het niet opzoeken.
Ik zou beginnen met kijken of het ligt aan een van de actieve programma's, zoals de virusscanner.
offtopic:
Trouwens nog welkom op GoT. Ik zie dat je in je vorige topic nooit feedback hebt gegeven op de tip aldaar. Het is toch wel zo netjes om even aan te geven of / dat / hoe het is gelukt
Trouwens nog welkom op GoT. Ik zie dat je in je vorige topic nooit feedback hebt gegeven op de tip aldaar. Het is toch wel zo netjes om even aan te geven of / dat / hoe het is gelukt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
FJK, bedankt voor de tips en het welkomstwoord, feedback inmiddels gegeven. Ik zal eens kijken of McAfee de boosdoener is.
Kijk eens via start > uitvoeren > msconfig wat er allemaal opstart bij het opstarten. Inderdaad ook al eens een goed virus/spywarescan gedaan?
Pagina: 1