Ik weet mij geen raad. Overal gezocht en hoop dat jullie mij wijzer kunnen laten worden wat betreft het formatteren en Nero.
Ik heb vandaag een DVD+RW van het Kruidvat merk gekocht.
Op mijn PC wil ik namelijk een avi bestand op DVD zetten.
Ik heb mij laten vertellen dat ik eerst een DVD+RW moet formatteren voordat ik daadwerkelijk d'r op kan branden. Dit wou ik dus doen met mijn Nero 7.
Alleen na vijf seconden al geeft deze een foutmelding aan disc error.
Gelukkig heb ik een laptop met daarop dezelfde Nero en heb het daar geprobeerd, begon aan het merk Kruidvat te twijfelen maar heel verbaasd deed hij het daar wél. Het volledig wissen was binnen 16 minuten geklaard.
Dezelfde DVDRW in mijn PC gezet en het branden ging goed.
Voor de gein wou ik deze DVDRW weer wissen, op mijn PC. Dat ging wél, hoe raar ik het ook vind.
Dus ik het heb het bestand later weer gebrandt.
Ik heb nog voor de zekerheid gechecked welke DVD brander ik heb (mijn PC is twee maanden oud) en die ondersteund vrijwel alles. Het is een Samsung SH-182M.
Ergens klopt toch iets niet?
Ik heb vandaag een DVD+RW van het Kruidvat merk gekocht.
Op mijn PC wil ik namelijk een avi bestand op DVD zetten.
Ik heb mij laten vertellen dat ik eerst een DVD+RW moet formatteren voordat ik daadwerkelijk d'r op kan branden. Dit wou ik dus doen met mijn Nero 7.
Alleen na vijf seconden al geeft deze een foutmelding aan disc error.
Gelukkig heb ik een laptop met daarop dezelfde Nero en heb het daar geprobeerd, begon aan het merk Kruidvat te twijfelen maar heel verbaasd deed hij het daar wél. Het volledig wissen was binnen 16 minuten geklaard.
Dezelfde DVDRW in mijn PC gezet en het branden ging goed.
Voor de gein wou ik deze DVDRW weer wissen, op mijn PC. Dat ging wél, hoe raar ik het ook vind.
Dus ik het heb het bestand later weer gebrandt.
Ik heb nog voor de zekerheid gechecked welke DVD brander ik heb (mijn PC is twee maanden oud) en die ondersteund vrijwel alles. Het is een Samsung SH-182M.
Ergens klopt toch iets niet?