Nikon D80
Opzich leuke foto`s, maar gaat het niet wat ver om je zoon van 4 inhoudelijke tips te geven.
Gaat het niet wat ver om een kind van 4 een digitale camera te geven?DaannO schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:03:
Opzich leuke foto`s, maar gaat het niet wat ver om je zoon van 4 inhoudelijke tips te geven.
Ja, hij kan toch ook gewoon met zijn mobieltje foto's maken?Gaat het niet wat ver om een kind van 4 een digitale camera te geven?
vertel je zoontje maar dat ie niet voorzichtig moet zijn met usm
. Tenzij hij de takjes zo mooi vind
.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het zijn wat eenvoudige kiekjes, maar wel nette foto's (voor zover ik als leek kan beoordelen). Hij moet er alleen wel op letten dat z'n horizon ook echt horizontaal is.
Dat is ook een beetje mijn probleem eigenlijk. Wel leuke foto's voor een kleintje van 4 jaarDaannO schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:03:
Bericht hierboven
Offtopic:
Zijn deze foto's toevallig in de buurt van domburg gemaakt? Tijdens de vakantie ben ik namelijk door zo'n bos gereden met die aparte gekronkelde bomen, dit lijkt er wel verdacht veel op.
Zijn deze foto's toevallig in de buurt van domburg gemaakt? Tijdens de vakantie ben ik namelijk door zo'n bos gereden met die aparte gekronkelde bomen, dit lijkt er wel verdacht veel op.
Verwijderd
Als foto 3 wat donkerder was geweest, kon het zo in sleepy hollow....
(toekomstige horror fan in spe?
)
(toekomstige horror fan in spe?
Kan je 4 jarige ook in het juiste formaat posten? ;P
Toch maar een slotje, eenvoudigweg omdat we niet bepaald met de zoon van de TS in gesprek kunnen...
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()