Toon posts:

Command & Conquer Tiberian Wars loop vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik heb laatst de demo van Command & Conquer Tiberium Wars gedownload. Nu was ik het (voor de eerste keer) aan het spelen, loopt hij vast! Oké kan gebeuren.. Beetje jammer dat ik na herhaaldelijk mijn computer opieuw opstarten het nog steeds niet werkt. Ook heb ik al de resolutie e.d. naar beneden geschroeft, wat ook niet werkt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Afbeeldingslocatie: http://xs113.xs.to/xs113/07094/crash.PNG

Wat doe ik verkeerd?

Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb de laatste DirectX en de laatste drivers voor mijn nVidea 6600Gt. Verder heb ik een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-11 22:34
Aangezien het een fatal error is, neem ik aan dat deze plaatsvindt tijdens het laden van de game of vlak hierna?

MSDN heeft dit te zeggen over je error

Het ligt dan denk ik aan je videokaart/drivers. Misschien is het een idee om wat oudere drivers te installeren. Nieuwere drivers kunnen soms onverwachte problemen introduceren. Probeer ook eens DirectX opnieuw te installeren.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het beiden al gedaan, wat jij zegt. Ik heb DirectX opnieuw geinstalleerd en de drivers voor mijn video kaart ook. De error vindt plaats midden in de game. Dus niet als hij aant laden is.

Bedankt

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 19:19
Inderdaad,bij mij loopt ie ook vast met een zelfde foutmelding.Heb een x800 ati kaart btw.Het zal wel aan de demo liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mistral op 12-03-2007 22:57 ]