Toon posts:

Al Sinds 26 Februari geen internet meer (TELE2)!!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo even hier klagen en jullie waarschuwen voor de waardeloze service van TELE2

Ik heb al sinds 26 feb geen internet en telefoon meer.
Heb direct de eerste werkdag gebeld met de tele2 helpdesk om te kijken of er wat aan de hand is. Al snel werd duidelijk dat de 1e lijn mij niet kon helpen en ze zouden een melding maken voor de 2e lijn. Blijkbaar is het heel normaal voor hun dat de "call" pas binnen 2 dagen bekeken hoeft te worden en ik zou terug gebeld worden.
Natuurlijk is dit na 3 dagen nog niet het geval dus bel ik nogmaals met de "klantenservice" waar je wederom te horen krijg dat het bij de 2e lijn ligt. Dus vraag ik of ik doorverbonden kan worden dit gaat dus niet omdat het erg druk is en of ik in de middag terug wil bellen.
Dus ik bel terug in de middag waar ik wederom te horen krijg dat het erg druk is en de volgende dag terug wil bellen. pas de volgende middag na ook in de ochtend gebeld te hebben kreeg ik iemand aan de lijn. Die persoon vertelde mij dat ze geen meting konden doen vanwege een storing. Dit is nog dagen doorgegaan tot ik eindelijk rond 4 MAART iemand van de 2e lijn aan de tel kreeg die heeft wederom de storing met mij doorgelopen en kwam er toen pas achter dat er een storing in de lijn zit. Ach fijn het enige wat mij aangeboden kon worden is dat een monteur de lijn door zou meten en de eerst volgende plek zou 16 MAART zijn!!! 11 dagen!!! en dan nog zou het niet direct een oplossing zijn maar als zou blijken dat er ect een lijn storing zou zijn dan zouden ze het doorspelen naar het hoofd kantoor die dan naar de storing zou kijken. Maar even later werd ik terug gebeld met het zogenaamd geweldige nieuws dat ze 12 maart al konden komen!!!
Dat is dus morgen en nu maar afwachten hoe het af gaat lopen.

Dat ik voor mijn werk afhankelijk ben van de tel + internet verbinding maak hun blijkbaar niets uit dit heb ik wel 100x verteld. Het enige antwoord wat ik daarop kon krijgen is dat ze een zakelijk adsl abonnement konden regelen waar je natuurlijk meer voor moet betalen. Maar dan zou je wel "service" krijgen. Wat is dit voor onzin!!!! Blijkbaar hebben wij als normaal consument geen recht op een goed werkend product!!!

Het spreek voor zich dat ik mijn abonnement + 2 zakelijke websites die door hun gehost worden direct zal annuleren en NOOIT meer met dit belachelijke bedrijf te maken wil hebben!

JE BENT GEWAARSCHUWD :(

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit weet je van te voren. Als je wilt dat mensen in de sloot springen op commando dan gaat het je geld kosten. Ookal is drie weken wel erg lang, je kan voor 25.- per maand niet verwachten dat er 24/7 een storingsdienst paraat is.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja inderdaad. Je bent voor je werk afhankelijk van internet en telefonie en neemt dan een elcheapo verbinding bij een prijsvechter club als Tele2. Sorry hoor, maar dan ben je gewoon dom bezig vanuit zakelijk standpunt. De enige reden dat iets goedkoop geleverd kan worden is als er ergens op bespaard wordt, of dacht je werkelijk dat de marges op internet verbindingen zo hoog was?

Maar waarom zou je trouwens zo lang wachten op een oplossing? Je kan in theorie in 20 minuten van provider wisselen. Neem dan even je eigen advies ter harte en schakel om naar een andere provider die wel bekend staat om goede dienstverlening.

[ Voor 10% gewijzigd door Blorgg op 11-03-2007 20:33 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

jadjong schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:24:
Dit weet je van te voren. Als je wilt dat mensen in de sloot springen op commando dan gaat het je geld kosten. Ookal is drie weken wel erg lang, je kan voor 25.- per maand niet verwachten dat er 24/7 een storingsdienst paraat is.
Nee, maar je mag wel verwachten dat ze een storing in een paar werkdagen verhelpen (en niet weken)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Ik betaal 50 per maand!! het doet er niet toe ik betaal voor een product dan mag je ook verwachten dat het werkt. Als jij bij een goedkope pomp tankt is het normaal dat je auto niet meer start?

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:31:
[...]

Nee, maar je mag wel verwachten dat ze een storing in een paar werkdagen verhelpen (en niet weken)
Dat mag je in princiepe inderdaad verwachten ja. Maar zou jij dat hard willen gaan maken voor een rechter? Denk dat het je meer kost dan die club gewoon links te laten liggen en over te stappen. Sterker nog: in de tijd dat de TS zijn frustratie heeft uitgetiept, had ie allang een aanvraag voor een verbinding bij een andere provider kunnen indienen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar helaas zit je aan een contract vast...............

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:38:
ja maar helaas zit je aan een contract vast...............
Administratief wel, maar technisch gezien kun je zo overstappen.
Maar je hebt er ook nog eens voor getekend, lees de AV maar eens door, daar staat precies in hoe het zit.
Het is vervelend dat het niet werkt, en dat het ook nog wel even duurt voordat het opgelost is. Maar laat dit dan een les zijn, goedkoop blijkt vaak duurkoop te zijn.
Maar het geld moet uit de lengte of uit de breedte komen, en dat merk je. Waarom denk je dat er zakelijke abonnementen worden geboden waar je een SLA hebt. Waar je het bedrijf op kunt aanspreken en je schadevergoedingen kunt krijgen, inclusief aantoonbare misgelopen inkomsten.

PSN: djmurcielago

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Helaas zie ik het topic nu pas. Een ervaring schrijven met een waarschuwing is meer iets voor het forum van Trosradar of Kassa! van de vara.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.