Met een beetje bewerking zou je nog wat van #4 kunnen maken; kleurtjes wat oppeppen bijvoorbeeld
[ Voor 41% gewijzigd door Silent Thunder op 11-03-2007 20:47 ]
Op zich vind ik nummer 7 nog wel wat hebben, al was het, zoals je zelf al zegt, mooier geweest om de meeuw in focus te hebben.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
De composities is niks mis mee. Ze zijn idd wat aan de donkere kant. Als ik tegen de zon in fotografeer wil ik ook nog wel eens overbelichten. Misschien een idee voor de volgende keer
Nummer 1 is op de voorgrond wat donker, verder mooie verdeling van land/lucht
Nummer 2 vindt ik wel erg veel lucht hebben, maar mijn smaak is natuurlijk ook niet alles
nummer 3 heeft mooie compositie mooie kleuren, misschien kun je de blauwe kleur iets omhoog halen in photoshop, mocht je daar behoefte aan hebben. (kvind het de beste uit je serie)
nummer 4 beetje cliché foto, maar wel netjes uitgevoerd, hij is net niet helemaal scherp volgens mij
nummer 5 staat volgens mij beetje scheef, en erg donker
kleuren van nummer 6 zijn erg fijn om naar te kijken
jammer van de meeuw, maar eigenlijk vind ik hem zo ook wel wat dromerigs hebben.
ik vind het geen slechte serie
Volgende keer iets meer kloten met belichting, ik zal ook es wat verschillende belichting per compositie gaan proberen om te kijken wat me nou het beste bevalt.
Verder vind ik 3 en 7 wel mooi
[ Voor 31% gewijzigd door PhoenixT op 16-03-2007 18:51 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
[ Voor 59% gewijzigd door MensionXL op 16-03-2007 23:21 ]