Toon posts:

Hotmail hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.. Ik moet om de 72 dagen mijn hotmail wachtwoord veranderen, dit is een beveiliging.. Nu heb ik deze week veranderd maar ben mijn wachtwoord combinatie vergeten.. Heb al meerdere geprobeerd maar niks helpt :S.. Ik vroeg mij af of iemand hier weet hoe ik mijn wachtwoord weer terug kan krijgen.. De geheime vraag heb ik niet en ik heb ook geen alternatief e-mail adres zodat ik via een alternatief email adres mijn wachtwoord kan wijzigen..

Hoop dat jullie iets weten.. Hoor het graag..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij kan je hotmail.com zelf een mailtje sturen :) Dus geef dan je emailadres aan en hopelijk kunnen ze het wachtwoord resetten voor je.

[ Voor 43% gewijzigd door Outerspace op 11-03-2007 18:51 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:47:
Beste mensen.. Ik moet om de 72 dagen mijn hotmail wachtwoord veranderen, dit is een beveiliging.. Nu heb ik deze week veranderd maar ben mijn wachtwoord combinatie vergeten.. Heb al meerdere geprobeerd maar niks helpt :S.. Ik vroeg mij af of iemand hier weet hoe ik mijn wachtwoord weer terug kan krijgen.. De geheime vraag heb ik niet en ik heb ook geen alternatief e-mail adres zodat ik via een alternatief email adres mijn wachtwoord kan wijzigen..

Hoop dat jullie iets weten.. Hoor het graag..
Ik zie dat je problemen hebt als jij je wachtwoord kwijt bent kan je hem niet opvragen,ook is het niet handig dat je geen geheime vraag hebt/alternatief mail adres.
Zelf heb ik ook een paar jaar geleden dit probleem gehad na veel mailen konden ze mij een nieuw wachtwoord per post opsturen wat ik had opgegeven. Of ze dit nu nog doen weet ik niet misschien ffkes met hotmail contact opnemen.

Een reactie vanaf hun kant kan varieëren tussen een week maar ook maanden

Verwijderd

Ik heb dit probleem ooit gehad en toen heb ik gewoon hotmail geamailed met allerlei (persoonlijke)gegevens omtrent de email account...
Paar dagen later kreeg ik mail dat het wachtwoord was gereset naar het wachtwoord voordat ik m'n wachtwoord had gewijzigd...

geloof trouwens dat iedereen half jaar geleden werd verplicht een alternatief email adres op te geven bij hotmail?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu idd een paar mails al gestuurd maar kreeg vanmorgen een mail terug dat het adres niet klopte :? .. Nu weer een ander mail adres gevonden op deze site dus het mailtje doorgestuurd.. Aangezien ik deze account al zeker vier jaar hebt was dat nog niet verplicht.. Hoop dat ik er een keer in kan, dan wijzig ik het gelijk ;) ..

Weten jullie nog waar je naartoe hadden gemaild?