Providers

Pagina: 1
Acties:

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Een vraag, heb nu internet via @ Home en dit bevalt me absoluut niet.

Nu kan ik ADSL aanvragen via het netwerk van BBNED en nu mijn vraag is wie heeft ervaring met providers via BBNED.

Er zijn 3 providers waar ik wel oren na heb namelijk Quicknet, SpeedXS en Speedlinq.

Wie kan mij de benodigde info verschaffen.

Thanx

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:50
Qfast is er ook nog , en ik ben daar lid van :). Helpdesk is super en bellen terug wanneer het te druk is, ik heb ze pas twee keer moeten bellen. En nog nooit problemen gehad. En betaal 40 euro per maand voor 10 mbit incl telefonie en kaalkoper kosten.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 18:57

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Diverse vergelijkings-sites?

(met google al gezocht??)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tweakdsl heeft toch ook nog ADSL via BBned?

* SinergyX mist Cistron wel een beetje ;(

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2007 18:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Speedlinq aangesloten bij een klant afgelopen week, had eerst de verkeerde modem daarna geen informatie om die in te stellen, weken later nog geen VIOP wachtwoord gekregen en de helpdesk kost maar 70 cent per minuut plus de kosten van je mobieletelefoon.

Of anders gezegd: :(

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
@Coach4All, heb ik al gedaan maar wil weten wat de algemene ervaringen zijn van verschillende providers zoals Qiucknet, Speedlinq en SpeedXS.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:08

Onbekend

...

Mijn ervaring met Quicknet (Multikabel) is slecht. Ik heb al tien-tallen problemen met het internet gehad waarvan maar 1 fout van onze kant was. En nog steeds is het internet niet stabiel. Wel 24 uur per dag, maar af-en-toe valt het een halve minuut weg. Bij downloaden haal ik regelmatig bijna de max. download snelheid, maar de tijd die nodig is om een connectie met een pagina te maken vind ik lang duren.

Maar van andere mensen hoor ik deze problemen niet. (Misschien merken ze niet zoveel van deze problemen.)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Er lopen hier in I&H genoeg topics over de genoemde providers. Ik zou zeggen, lees die eens door. Daar staat meer info in dan je in dit topic zult verzamelen door reacties van andere GoTters

PSN: djmurcielago

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:35
SpeedXS bevalt me wel goed, goeie helpdesk en ze sturen alles netjes op tijd thuis. Wel zijn ze duurder dan Speedlinq, die voor 30 euro 20mbit levert.

De wijzen komen uit het Oosten!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Denk wel aan de voorwaarden, zo betaal je 75,-- als je wil switchten naar een ander ADSL netwerk (alleen bij BBNED)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ook onbekend schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:31:
Mijn ervaring met Quicknet (Multikabel) is slecht. Ik heb al tien-tallen problemen met het internet gehad waarvan maar 1 fout van onze kant was. En nog steeds is het internet niet stabiel. Wel 24 uur per dag, maar af-en-toe valt het een halve minuut weg. Bij downloaden haal ik regelmatig bijna de max. download snelheid, maar de tijd die nodig is om een connectie met een pagina te maken vind ik lang duren.

Maar van andere mensen hoor ik deze problemen niet. (Misschien merken ze niet zoveel van deze problemen.)
Das vreemd, ik hoor juist erg veel positieve verhalen over Multikabel, en ik ben zelf ook al een paar jaar een zeer tevreden Multikabel gebruiker.
Ze zijn zeker niet de beste op het gebied prijs/prestatie (ik heb een power 7mb/1mb abbo en betaal 43 euro per maand) maar ik heb (ff afkloppen) nooit problemen en ben bijna 24/7 online.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1