Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Shop] Zwabmediashop - zwab.be

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• crackjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2007
Onlangs heb ik me geregistreerd bij zwab.be aangezien hun prijzen wel ok vind en dat ze via Kiala werken vind ik ook super aangezien we weinig thuis zijn.

Maar nu ben ik niet zeker hoeveel de verzendkosten bedragen om via Kiala te werken. Volgens de voorwaarden is deze € 3, maar indien ik wat in de winkelwagen plaats en afreken staat er € 5 verzendkosten?

Ik heb hun reeds gemaild op 18/2/07 maar nog geen antwoord. Van wat ik lees in de shopsurvery van hun, is deze vertraging wel "normaal".

Iemand van Belgïe die me kan bevestigen hoeveel de verzendkosten via Kiala nu juist zijn
En hoe hun ervaringen zijn met Zwab

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ervaringen met Zwab :)
En het is inderdaad raar wat de verzendskosten betreft; op Tweakers.net staat 4,50, op de site staat 5,- (bij verzendmethodes).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Voor ervaringen kan je zoals gezegd door * Outerspace terecht in de Shop Survey. Of dingen op hun site inderdaad kloppen, en hoe je bestellen kan zal je echter met de Shop op moeten nemen. Er is verder niet veel discussie mogelijk over of ze reageren (anders dan kijken naar de ervaringen), dat is iets wat de Shop in de hand heeft. Ik doe het topic bij gebrek aan discussiemogelijkheden dan ook op slot :)

Dit topic is gesloten.