Toon posts:

Opstartproblemen FSC Scaleo 600, p4, 256mb, 2,4ghz, XP pro.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een opstartprobleem met mijn computer.
Als ik hem opstart, wil hij de harde schijven niet detecteren.
Hij komt niet verder dan de Memory Testing, daarna zou hij eigenlijk de harde schijven en randapparatuur moeten weergeven, maar dat doet hij dus niet.
Weet iemand waar het aan kan liggen, of weet iemand een oplossing?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten Barry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontkoppel alle HDD's en optische drive's eens, als hij dan door de bios komt sluit je alle hdd's en optische drives 1 voor 1 aan. en anders ff je bios resetten, suc6 er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de HDD's al een keer ontkoppeld, maar de bios haalt ie niet eens.
Als ik op Delete druk zou ik in de bios moeten komen, maar blijft steken...
Misschien een nieuw moederboard of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
En de volgende keer in het juiste forum posten, misschien dat je pc dan wel normaal opstart ;)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft niets met Spielerij te maken. Neem de suggesties van de posters hierboven even door, maar mocht het dan nog niet lukken, open dan een topic in het juiste forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Hoi, en welkom op GoT :w
Zoals je tijdens je registratie hebt kunnen lezen zijn er een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen en verwachten wij dat je zelf tijd en moeite steekt in je probleem om het op te lossen. Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt zal hebben zijn er hier diverse subfora te vinden waarbij ieder subforum zijn eigen onderwerpen behandeld. Hier in SGD behandelen we alleen spelletjes e.d., dus niet hardwareproblemen :) Je doet er dus goed aan om je eerst een beetje in te lezen en rond te kijken voordat je je topic opent. Je zou dan gezien hebben dat je topic beter op zijn plek zou zijn geweest in bijv. Processors, Mobo's & Geheugen of Opslagmedia & I/O Controllers. In ieder subforum zijn faqs en stickies te vinden met handige en belangrijke informatie, evenals de meest voorbijkomende of algemene problemen. Een voorbeeld hiervan is Hangen en Opstartproblemen troubleshooter zoals MewBie hierboven al aangeeft. Ook staan in deze stickies de richtlijnen waaraan je startpost moet voldoen als je een topic opent.

Neem de faq die door MewBie genoemd wordt dus even goed door en probeer zelf je probleem op te lossen. Kom je er dan nog niet uit dan kan je even zoeken op het forum met de search om te kijken of je misschien een topic kunt vinden dat jouw probleem behandelt. Biedt dit ook geen oplossing dan ben je natuurlijk van harte welkom om een eigen topic te openen in het juiste subforum, maar zorg er dan wel voor dat je topicstart voldoet aan de eisen die in dat subforum worden gesteld. Succes :)

[edit]
Zeg Terr, zo kan ik het ook :( :>
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.