Whistler en Dolby Digital/S/PDIF

Pagina: 1
Acties:

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 00:05
Nog een probleem,

Ik krijg GEEN Dolby Digital signaal met DVD films niet onder Whistler! Ik draai Whistler 2419.
Config: SoundBlaster Live! Platinum, Live!Drive II en Cambridge Soundworks DTT2500 Dolby Digital 5.1 Speaker set van Creative!
Ik heb op Whistler Live!Ware 3.0 voor Windows 2000 geinstalleerd...

Onder Win98SE werkt Dolby Digital met een DVD film prima, alleen onder Whistler gaat het Dolby Digital lampje maar niet branden op m'n AC-3 DTT2500 decoder

Iemand heeft vast een soort gelijke configuratie.

Enig idee???

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Heb hetzelfde gehad mijn mijn Creative DTT3500, vergat toen de optie "AC3" aan te zetten onder het de audio configuratie in het dvd afspeel proggie!... misschien is dat het ook bij jou!

suc6

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 00:05
Hey, Sorry voor de crosspost!

Nee dit was het helaas niet! Heb ik inderdaad veel mee zitten prutsen!
Ben er inmiddels wel achter :)
Ja daar komt ie, en niet gaan lachen:
onder Windows 2000 (dus ook Whistler) ondersteunt Live!Ware 3.0 voor Win2k GEEN Dolby Digital.
Alleen Live!Ware voor Win9x ondersteund Dolby Digital, tot nu toe heeft Creative deze functionaliteit nog niet toegevoed, ze zijn er wel mee bezig heb ik vernomen maar het heeft geen prioriteit voor hun |:( :(

Helaas pindakaas, en baaaaleen!

Trouwens erg slecht van Creative, het staat ook ergens heel vaag met kleine lettertjes heel onduidelijk dat het NOG NIET ondersteund word in Live!Ware 3.0 voor Win2k

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
ik heb ook Live!ware 3.0 hier op W2k, heb geen last van dit probleem...toch strange

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.