[MSN Mess] Webcam crashed MSN?

Pagina: 1
Acties:

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-07 19:50
EDIT: Delete maar, was zelf weer s dom geweest door niet de nieuwste drivers te downloaden -> Philips.nl is nogal buggy daarom kon ik er daar nooit bij, heb ze gegoogled.

Hallo,

Sinds gisteren heb ik een Philips SPC710NC webcam, en deze geinstalleerd onder Windows XP "Gamer" edition en Windows Vista Ultimate.
Gisteren deed de webcam het even, en toen begonnen de problemen, MSN Messenger blijft crashen, voornl. onder WinXP.

XP: MSN crashed direct na boot/progboot
Melding:
AppName: msnmsgr.exe AppVer: 8.1.178.0 AppStamp:45b12d6a
ModName: ksproxy.ax ModVer: 5.3.2600.2180 ModStamp:411096ab
fDebug: 0 Offset: 0001d224
Geprobeerd: Alle tray icoontjes en onzin van de cam uit te zetten -> Leek eerst te werken, kennelijk toch niet.

Vista: Een keer een crash gehad, daarna de video/audio "MSN setup instellingen" doorgenomen, nog met niemand gecammed dus misschien crashed hij dan wel.
NB: Ik kan bij XP niet meer in de audio/video setup komen dan istie meestal al gecrashed.

Ik probeer nu nog even de nieuwste drivers te downloaden van Philips voor de cam, wie weet zijn er nog hogere versies, als dit het is zal ik dat direct posten, maar als iemand anders al een idee heeft wat het is, roept u maar.

Mvg, Albert

[ Voor 7% gewijzigd door Allubz op 11-03-2007 15:54 ]

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design