Toon posts:

Probleem met geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn geluid, ik heb een Logitech stereoset met 4 speakers en een subwoofer. Als ik een geluid afspeel bijv. games of muziek dan komt er alleen uit de rechterspeakers geluid. Uit de linker speakers komt geen enkel geluid. Mijn moederbord is een ASUS M2N4-SLI waar ook mijn speakers op aangesloten zitten. Mijn Realtek AC79 driver is up-to-date. wie kan me helpen, alvast bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe staan de instellingen in je OS (Windows, Linux of een ander OS)? En hoe heb je de bekabeling ingesteld aangesloten?

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 11-03-2007 14:19 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
De bekabeling is aangesloten zoals het moet en van het geluid staan alle instellingen goed. heb de nieuwe pc net geinstalleerd met service pack 2 voor XP. met nforce4 chipset drivers plus de nieuwe realtekAC79 audio driver

Verwijderd

Configuratiescherm - Geluiden en audioapparaten - Luidsprekervolume

• MarijnvdZaag
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-01 14:09
Om problemen van de speakerset uit te sluiten: sluit ze aan op een of andere muziekspeler. Heb je vooraan de pc ook nog een aansluiting voor je geluid? Probeer de speakers daaraan en je weet of het een connectorprobleem is.

Verwijderd

Topicstarter
aan de geluidsset mankeert niks heb ik al getest. in in de configuratiescherm staat alles zoals het moet. ik denk eerder dat het aan het moederbord ligt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 15:12 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03
Niet toevallig een kast met zowel AC97 als HD-Audio connectoren? (tbv front-aansluitingen)

Ik heb al meerdere malen gezien dat de HD-audio connector gebruikt was op een bord met AC97, en andersom.

Heeft het wel gewerkt?

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02 20:55

Zygivt

Evenaren en overtreffen

geluiden en audioapparaten --> luidspreker instellingen - geavanceerd --> luidsprekeropstelling --> 5.1?
Pagina: 1