Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Uninstallen maar, gemiste kans
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

PlayStation 2

PC

Wel jammer dat er geen mouse-support aanwezig is idd...
Er is al well een mouse support mod maar die schijnt niet echt geweldig te zijn,
Smiling as the shit comes down...
Dat vind ik het vreemd dat ze dit spel voor de PC uitbrengen zonder muis-ondersteuning.ScrooLoose schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:09:
Lijkt me eigenlijk logisch dat het geen mouse support heeft, dit spel is gebouwd om de gamepad besturing heen.
Er is al well een mouse support mod maar die schijnt niet echt geweldig te zijn,
Nu is er wel een hacker geweest die uit frustratie een mod heeft geschreven die de muisbewegingen van de PC emuleert naar joystickbewegingen, maar dat werkt ook niet 100% lekker.
http://www.mouseaim.net.tc/

Jammer, want uninstall was de stap die ik nam nadat ik nog geen 2 minuten de controle over mn poppetje gehad heb.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd

Maargoed, als je hem nog niet hebt gespeeld op de GC en je bent RE fan dan moet het maar. Overnieuw zal ik hem niet uitspelen (sterker nog, hij lag binnen 2 minuten spelen van de schijf af)
Er zijn ook geen gamepads voor de pc hehhello_moto schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:13:
Dat vind ik het vreemd dat ze dit spel voor de PC uitbrengen zonder muis-ondersteuning.

Daar gaat het niet om.
Als een hacker al een mod kan schrijven, waarom doet het orginele team het dan niet 'ff' ?
Er zijn genoeg spellen zo, kijk maar eens naar Just Cause, hoe die eruit ziet op de X360, en hoe brak @ PC.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 14:45 ]

Om de reden die ik een paar posts terug al gegeven heb.... dit spel is niet gemaakt om met de muis te spelen maar met een gamepad.DeMoN schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:35:
[...]
Als een hacker al een mod kan schrijven, waarom doet het orginele team het dan niet 'ff' ?
De complete gameplay in dit spel is met de gamepad in gedachten gamaakt en is gewoon niet bedoeld om met de muis te spelen, zo simpel is het.
Kan ik mezelf gewoon niet erg in vinden. Het spel lijkt me prima speelbaar met de muis, misschien nog wel beter want aimen met een joypad in een FPS blijft altijd onderdanig aan aimen met de muis.ScrooLoose schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Om de reden die ik een paar posts terug al gegeven heb.... dit spel is niet gemaakt om met de muis te spelen maar met een gamepad.
De complete gameplay in dit spel is met de gamepad in gedachten gamaakt en is gewoon niet bedoeld om met de muis te spelen, zo simpel is het.
Misschien dat een enkeling dit niet met me eens is, maar het merendeel wel.
Als ik op internet ga zoeken naar info over deze RE4 PC-port dan kom ik vooral veel gamers tegen op fora die hier juist extra van balen omdat ze zo uitkeken naar een RE-game waarbij je de muis zou kunnen gebruiken
Maar als je dan een port uitbrengt die zo ongeloofelijk slecht is als dit dan hadden ze beter die tijd en geld wat hierin gestoken is kunnen besparen, lijkt me
Verwijderd
en die discussie over met een muis een console game spelen: gasten get real! koop een logitech rumblepad (wireless) en er is niks aan de hand. speelt ook VEEL sneller en beter. het is geen quake he?
[edit] de patch doet wonderen voor de grafics! het scheelt echt heel veel. het ziet er zelfs behoorlijk goed uit nu.
ik heb alleen een probleem met de ingame filmpjes. die stoppen halverwege. in de game kan ik ze wel gewoon kijken met player dus ze zijn niet defect. iets met drivers dus
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 18:30 ]
/me mee eens isVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:06:
...
en die discussie over met een muis een console game spelen: gasten get real! koop een logitech rumblepad (wireless) en er is niks aan de hand. speelt ook VEEL sneller en beter. het is geen quake he?
[edit] de patch doet wonderen voor de grafics! het scheelt echt heel veel. het ziet er zelfs behoorlijk goed uit nu.
...
Niet miepen, gewoon een gamepad aanschaffen voor dit soort ports.
Eventuele klachten kan je neerleggen bij de makers Capcom/Ubisoft. O wacht, je had het gedownload zei je? Nou, dan maar gewoon afwachten of ze gek genoeg zijn om de volgende keer weer een port te maken waar ze te weinig op verdienen maar wel echt goede kwaliteit kunnen waarborgen, he?

Verwijderd
de patch maakt het prima. ik vind dat meer dan acceptabel qua gfx. dit soort spellen gaan ook niet om de gfx, maar om de gameplay en de ambiance. als je gfx wilt ga je lekker doom 27 of quake 18 spelen. net zoals je dit soort games met een gamepad hoort te spelen.
ik vind het alleen wel irritant dat de cutscene's en ingame filmpjes niet goed draaien. ik ben nu een upgrade voor 1.5 gig aan het downen ervoor....
koop ik eens een keer een game, gebeurt niet echt heel vaak
RE 1-3 zijn prima games en ook prima poorten imo. gewoon zelfde als PSX
Hoe? Wat? Waar? Welke patches?Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:54:
ja ik zie liever ook pc versies zoals silent hill. Deel 2-4 horen bij mijn favoriete games, maarja het is niet altijd feest.
de patch maakt het prima. ik vind dat meer dan acceptabel qua gfx. dit soort spellen gaan ook niet om de gfx, maar om de gameplay en de ambiance. als je gfx wilt ga je lekker doom 27 of quake 18 spelen. net zoals je dit soort games met een gamepad hoort te spelen.
ik vind het alleen wel irritant dat de cutscene's en ingame filmpjes niet goed draaien. ik ben nu een upgrade voor 1.5 gig aan het downen ervoor....
koop ik eens een keer een game, gebeurt niet echt heel vaakmoet je eerst nog 3 dagen patches downloaden... daar baal ik van.
RE 1-3 zijn prima games en ook prima poorten imo. gewoon zelfde als PSX
Als die mouseaim zo slecht is, kan er misschien iemand een driver schrijven voor Windows zodat de muis zich voordoet als joystick?
Voor PoP:TTH heeft iemand een muisfilter voor Windows geschreven zodat de Y-axis input geflipped werd (ook in Windows). Want die optie zit niet in het spel :x
Verwijderd
dit spel moet je niet met de muis spelen. het is geen quake. met muis wordt het veels te makkelijk. het is gemaakt voor een console dus moet je het ook zo spelen imo.... er schijnt een muis patch te zijn... googlen maar!