[Vista] nc4200 - in docking zet ie interne speakers niet uit

Pagina: 1
Acties:

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:12
Ik heb sinds gister avond Windows Vista Ultimate op mijn HP nc4200 laptop geinstalleerd.
Werkt allemaal prima, geen Aero interface maar dat wist ik van te voren (intel 915 grafische chip).

Ik heb alleen een probleem met het geluid.
Het geluid werkt. Het geluid komt uit de interne speakers van de laptop maar zodra ik hem op de dockingstation klik dan zou normaal gesproken het geluid uit de externe speakerset moeten komen maar in mijn geval komt het nu uit beide (interne en externe speakers).

Hoe schakel ik de interne speakers uit zodra hij op het dockingstation komt (en dus via de externe speakers moet)?
Bij XP & 2000 ging dit allemaal automatisch.
Helaas heb ik geen info hierover kunnen vinden en zelf kom ik er niet uit.

Verwijderd

Ja dat heb ik dus ook. Zodra ik mijn speakersetje inplug (stereo) hoor ik het zowel via die speakerset als via de laptop boxen en geluid uit die laptop boxen wou ik nou net voorkomen!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:12
Iemand een oplossing...?
Best irritant aangezien er een b@gger geluid uit mijn laptop komt :P

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-02 22:46
Dat dockingstation werkt volledig via USB? Anders zou je bij geluidopties eens kunnen kijken naar de geluidskaarten. Misschien staat daar wel iets. Al zou ik niet weten hoe die het automatisch moet omschakelen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik maak je topic titel even zo af dat duidelijk is waar je topic over gaat, 'problemen met geluid' zegt zo weinig he :)

Verwijderd

schopt!

Verwijderd

Opgelost met de nieuwste drivers. Ik heb btw wel een ander merk laptop :D
Pagina: 1