[Outlook 2007] Mail mappen uitgeklapt weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:08
Ik gebruik nu al jaren Outlook en ik erger me enorm aan 't feit dat de mailfolders, die aangemaakt worden als je bijv. een IMAP account toevoegd niet standaard uitgeklapt worden weergeven. Eerlijk is eerlijk, één keer klikken was ook geen ramp.

Maar nu is mijn faculteit als één van de laatste overgegaan naar het centrale VU mail systeem. Daardoor heb ik nu een submap in mijn Postvak IN, waar de mailtjes van mijn oude (faculteits) email adres binnen komen. Als ik nu wil checken of ik nog mail heb, dan moet ik 3 keer klikken. Dat wordt me wat gortig.

Kortom wie weet hoe ik standaard de email folders uitgeklapt kan weergeven in Outlook (2007)?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Hoedje
En één schop...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Hoedje
En nog een schop...

• iglesiasdelsol
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07 21:00
Toch is het probleem me niet helemaal duidelijk; bij mij staan de mappen namelijk standaard allemaal uitgeklapt. Als je ze één keer uitklapt, staan ze de volgende keer bij openen ook uitgeklapt.

Verwijderd

Ik heb dus precies dezelfde vraag. Je kan ze wel uitklappen, maar de volgende keer worden de instellingen niet bewaard, behalve van de persoonlijke map (Die blijft wel opengeklapt). (misschien weet iemand de optie om de laatste weergave te onthouden / bewaren?)

Verwijderd

niemand?

• Hoedje
Ik ben er helaas ook nog steeds niet achter :/

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:43

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Wellicht een idee om de betreffende mappen bij je favorieten te gooien?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Coach4All schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:55:
Wellicht een idee om de betreffende mappen bij je favorieten te gooien?
Bedankt voor je reactie. Super dat je probeert mee te denken. Ik had het favorieten idee al eerder uitgeprobeerd, maar dan zijn er ook tekortkomingen. Bijv. het hoofdaccount wordt als het standaard afzender adres gekozen. (als dit in een imap account gebeurt dan kiest Outlook deze afzender)

Het zou ook een bug kunnen zijn? Wie weet komt er iemand nog met een oplossing :)

• Hoedje
Hmm, dat is misschien wel een oplossing. Ik ga het iig even proberen!

Verwijderd

Inmiddels al iets gevonden Hoedje?

• Hoedje
Ja, ik heb een oplossing gevonden. Ik ben inmiddels overgestapt naar Apple :P. Ik heb een Macbook Pro en het voordeel van Apple Mail is dat IMAP en POP mailboxen gewoon gecombineerd in je mailbox getoond worden.

Verwijderd

Whaha, wat een rigoreuze oplossing :+
Pagina: 1