Zolang het hetzelfde modelnummer is, lijkt mij dat eerlijk gezegd geen probleem. Het is voor ons onwerkbaar om elk mogelijk systeem in de pricewatch te zetten, daarom zijn er ook geen complete computersystemen te vinden in de PriceWatch. Laptops zijn daarentegen een iets ander verhaal, omdat die per modelnummer uit worden gebracht. Als jij daar vervolgens meer geheugen inzet en er een andere - grotere - hardeschijf plaatst, dan moet het in mijn ogen kunnen om dan toch een Productsurvey te schrijven over het model dat je hebt.
Ik heb bijvoorbeeld
deze user review geschreven over mijn laptop, waar in het basismodel toentertijd 512MB geheugen inzat, die ik ondertussen heb uitgebreid naar 1GB. Om dat de survey op een manier niet meer geldig te laten zijn, vind ik een beetje te ver gaan. De survey gaat immers over de laptop en hoe het geheel werkt, waarbij het geen verschil zou mogen uitmaken of daar nou een 512MB of 2GB geheugen inzit; het gaat om het totaalplaatje en niet de softwarematige prestaties.
Als je in de survey aangeeft dat je laptop iets andere specificaties heeft, dan zijn de tweakers die op zoek zijn naar een Amilio Pi 1536 daarbij ook geholpen en niet gebonden aan de specificaties die wij opgeven in de PriceWatch. You go, dude

.