Toon posts:

Asus W2V memory upgrade onder toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb een Asus W2VC en heb 2 gb mem bij gekocht. Het eerste bankje kan ik makkelijk in de achter kant plakken. Nu het lastige. Onder het toetsenbord zit de volgende bank. Ik weet alleen niet hoe ik het toetsenbord open krijg om het bankje er in te plakken. Ik heb gezicht naar repair manuals maar helaas niks gevonden :'(

Aan u de vraag: heeft iemand een repair manual of weet iemand die ook een W2V hoe ik hem opensloop op hem te upgraden?

alvast bedankt

Paul

Verwijderd

Topicstarter
update:

na een tip van een van jullie heb ik bij ASUS website gekeken (nog een x) niks gevonden over dit onderwerp. Op 1 punt na: asus zegt dat ik het zelf niet kan en mijn flaptop naar een dealer moet sturen (ja daag ASUS). Wie helpt mij aan de sloop je toetsenbord eruit manual of do it yourself laptop mem upgrade manual?

Al wel gezocht voor manuals maar nog steeds niks gevonden....

Graag een respons van u de GOT's....

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je al eens gevraagd wat het je kost bij een Asus dealer? Misschien zit je je druk te maken om een paar euro...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
dan ben ik hem kwijt voor minimaal een week en waarschijnlijk verplicht om geheugen bij hun aan te schaffen...slecht plan...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaat er niet om wat je "waarschijnlijk" moet doen, maar wat de werkelijkheid is. Begin nu maar eens het na te vragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gebelt. Ben hem minimaal 1,5 week kwijt, en dat kan ik nu in ieder geval niet permiteren. Asus geen optie, ze wouden ook geen info geven hoe ik hem dan wel moest open schroeven. Dus ik ben weer gaan zoeken op inet. Ik heb een gedeeltelijke uitleg gevonden. Weet nu hoe ik de onderkant van het toetsenbord moet losmaken, maar er blijken onder een aantal toetsen nog haakjes te zitten die ook los moeten. Iemand enig idee?
Pagina: 1