Eindelijk kan ik een nieuwe gsm gaan uitzoeken. Mijn oude nokia 6230I zal dienst gaan doen als gsm voor het werk. Mijn PDA Siemens N560 gaat naar mijn ouders (heeft dienst gedaan als navigatie systeem en agenda).
Wat ik op dit moment namelijk mis op mijn pda is het gebrek aan een internet verbinding. (gprs).
Nu komt het probleem ik weet niet meer welke alles in een gsm ik moet nemen. Wat ik wil is:
*Gsm met groot scherm voor internet/mail.
*Camera moet erop zitten maar hoeft niet high end te zijn (min. 2 mpix) hoeft geen carl zeiss te zijn of wat dan ook.
*Touchscreen of een volledig qwerty toetsenbord. (liefst beide)
*wifi zou handig zijn maar niet een must.
*Hoeft geen design gsm te ziijn maar mag natuurlijk altijd.
*OS het liefst een symbian os. Ik kan uit de voeten met het Wm5 os (n560) maar het heeft zo zijn nadelen.
Welke gsm's heb ik al bekeken ?
LG ke 850
+mooi design
- geen idee welk os deze zal krijgen. Wil namelijk wel op inet kunnen, mijn mail kunnen bekijken en kunnen navigeren.
nokia n95
+mooi design
+navigatie mogelijk
-geen qwerty/touchscreen
nokia e90
+heeft alles aan boord.
- aangezien deze gsm in openstaande toestand een scherm in landscape heeft zou ik niet weten hoef ik deze in de auto zal moeten installeren om te kunnen navigeren. Hij zou dus in opengeklapte toestand en in landscape in de auto moeten zitten.
hp 6815
+heeft ook alles aan boord.
-Alleen touchscreen (niet echt handig met smssen en internetten)
Telefoons die ik ook al heb bekeken en afvallen zijn de:
*se p990 Deze gsm vind ik totaal niet mooi
*Apple iphone komt pas eind 2007 en draait alleen apple producten dus weet niet of er direct navigatie software beschikbaar zal zijn.
*alle htc gsm's vallen af (persoonlijk)
*Treo modellen vallen ook af aangezien ik hier niet echt positieve verhalen over hoor. Misschien dat de treo 755 wel een vooruitgang zal zijn maar deze komt pas ergens in mei.
Ik weet het op dit moment totaal niet meer, de nokia E90 heeft echt alles maar het navigeren hiermee gaat denk ik niet echt lekker.
Op de 2e plaats staat de hp 6815 maar deze heeft alleen maar touchscreen.
De prijs van het toestel i.s.m. een KPN 2 jarig 30 abo incl mobiel internet mag niet meer zijn dan 250 euro. Ik denk dat alle toestellen die ik hierboven heb genoemd in die prijs categorie vallen.
Mijn vragen aan jullie:
Heb ik een toestel over het hoofd gezien ?
Weten jullie of er een bevestiging voor in de auto komt voor de E90 waarmee ik goed kan navigeren ?
Valt het in de praktijk smssen en internetten met alleen touchscreen wel mee ? (HP 6815)
Ik hoop dat jullie antwoorden hebben op mijn vragen.
Wat ik op dit moment namelijk mis op mijn pda is het gebrek aan een internet verbinding. (gprs).
Nu komt het probleem ik weet niet meer welke alles in een gsm ik moet nemen. Wat ik wil is:
*Gsm met groot scherm voor internet/mail.
*Camera moet erop zitten maar hoeft niet high end te zijn (min. 2 mpix) hoeft geen carl zeiss te zijn of wat dan ook.
*Touchscreen of een volledig qwerty toetsenbord. (liefst beide)
*wifi zou handig zijn maar niet een must.
*Hoeft geen design gsm te ziijn maar mag natuurlijk altijd.
*OS het liefst een symbian os. Ik kan uit de voeten met het Wm5 os (n560) maar het heeft zo zijn nadelen.
Welke gsm's heb ik al bekeken ?
LG ke 850
+mooi design
- geen idee welk os deze zal krijgen. Wil namelijk wel op inet kunnen, mijn mail kunnen bekijken en kunnen navigeren.
nokia n95
+mooi design
+navigatie mogelijk
-geen qwerty/touchscreen
nokia e90
+heeft alles aan boord.
- aangezien deze gsm in openstaande toestand een scherm in landscape heeft zou ik niet weten hoef ik deze in de auto zal moeten installeren om te kunnen navigeren. Hij zou dus in opengeklapte toestand en in landscape in de auto moeten zitten.
hp 6815
+heeft ook alles aan boord.
-Alleen touchscreen (niet echt handig met smssen en internetten)
Telefoons die ik ook al heb bekeken en afvallen zijn de:
*se p990 Deze gsm vind ik totaal niet mooi
*Apple iphone komt pas eind 2007 en draait alleen apple producten dus weet niet of er direct navigatie software beschikbaar zal zijn.
*alle htc gsm's vallen af (persoonlijk)
*Treo modellen vallen ook af aangezien ik hier niet echt positieve verhalen over hoor. Misschien dat de treo 755 wel een vooruitgang zal zijn maar deze komt pas ergens in mei.
Ik weet het op dit moment totaal niet meer, de nokia E90 heeft echt alles maar het navigeren hiermee gaat denk ik niet echt lekker.
Op de 2e plaats staat de hp 6815 maar deze heeft alleen maar touchscreen.
De prijs van het toestel i.s.m. een KPN 2 jarig 30 abo incl mobiel internet mag niet meer zijn dan 250 euro. Ik denk dat alle toestellen die ik hierboven heb genoemd in die prijs categorie vallen.
Mijn vragen aan jullie:
Heb ik een toestel over het hoofd gezien ?
Weten jullie of er een bevestiging voor in de auto komt voor de E90 waarmee ik goed kan navigeren ?
Valt het in de praktijk smssen en internetten met alleen touchscreen wel mee ? (HP 6815)
Ik hoop dat jullie antwoorden hebben op mijn vragen.