Wie kan mij helpen, sinds vorige week heb ik Speedlinq internet. Dit kon ik vrij makkelijk installeren. Echter deel 2, het internet bellen lukt tot op heden niet. Wanneer ik de cd rom gebruik om bellen te installeren doet na afloop zowel internet het niet als bellen niet.
Ik moet dan alle stappen weer doorlopen om internet aan de praat te krijgen.
Aangezien jullie dit probleem wellicht makkelijk hebben verholpen richt ik mij maar tot jullie ook omdat de helpdesk vandaag niet bereikbaar is.
Ik heb een 20000 mb pakket via KPN met bellen dus.
Wat de aansluitingen betreft, vanuit de wandtelefoonaansluitingspunt zit een stekker, daar een draadje aan naar de splitter, daar zit lijn en modem op aangesloten.
Op het modem heb ik op poort 1 de verbinding gemaakt met de pc en in de phoneaansluiting de telefoonstekker gedaan.
Zie ik iets over het hoofd of moet ik iets anders doen.
Graag jullie tips en trucs om mij ook weer te laten bellen.
Alvast bedankt.
Raymond
Ik moet dan alle stappen weer doorlopen om internet aan de praat te krijgen.
Aangezien jullie dit probleem wellicht makkelijk hebben verholpen richt ik mij maar tot jullie ook omdat de helpdesk vandaag niet bereikbaar is.
Ik heb een 20000 mb pakket via KPN met bellen dus.
Wat de aansluitingen betreft, vanuit de wandtelefoonaansluitingspunt zit een stekker, daar een draadje aan naar de splitter, daar zit lijn en modem op aangesloten.
Op het modem heb ik op poort 1 de verbinding gemaakt met de pc en in de phoneaansluiting de telefoonstekker gedaan.
Zie ik iets over het hoofd of moet ik iets anders doen.
Graag jullie tips en trucs om mij ook weer te laten bellen.
Alvast bedankt.
Raymond