Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

MMS Word als 150kb verzonden, maar als 1kb ontvangen.

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 19:50
Vriendin van me, MMSt mij een foto, vanaf haar Samsung E530 naar mijn Nokia 6681.
Om een of andere reden, komen ze niet goed aan, want als ik ze ontvang zijn ze maar 1kb !

Als ik de MMS open krijg ik dan de melding 'selecteer in het menu objecten om de bijgevoegde objecten weer te geven' o.i.d.

In die files staat dan wel de bestandsnaam van die jpeg die ze meestuurde, maar daar blijft het ook bij.

Mijn GSM is pas naar een nokia service center geweest, daar hebben ze er een nieuwe versie op gezet, waarna ik welgeteld EEN mms van haar goed (!) doorkreeg. Daarna niet meer, terwijl ik niets veranderd heb/had.

Ik heb toen een tijdje een 6600 gebruikt (M'n oude), en daar kreeg ik wel alle mmsjes goed door!

Iemand??

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:07
Als iemand anders je een MMS'je stuurt naar je phone, komt deze dan wel goed aan? Heeft die vriendin ook al geprobeerd een kleinere MMS te versturen? Iets rond de 50kbyte.

• De_Bastaard
Als mijn broertje mij een MMS Stuurt (met zijn N80), komt die goed aan, een vriend van me heeft een Sony Ericsson met hoog MP camera, en die foto's komen ook goed aan.

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
De_Bastaard schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:08:
Als mijn broertje mij een MMS Stuurt (met zijn N80), komt die goed aan, een vriend van me heeft een Sony Ericsson met hoog MP camera, en die foto's komen ook goed aan.
Dat die foto's oorspronkelijk heel groot waren zegt nog niets natuurlijk. In die SE phones zit geloof ik een functie die automatisch de pics verkleind voor het versturen per MMS.

• De_Bastaard
Dus het kan aan de grootte liggen denken jullie?

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:07
Dat is niet 100% te zeggen, maar is wel een ding waar je naar kunt kijken. Geen van beide is toch provider gewisseld? Daar MMS toch iets bijzonders is, want uitwisseling is toch soms wat moeilijker.

• De_Bastaard
Nope, we hebben allebei al geruime tijd Hi.

Het vage is, dat het wel werkte (Ze stuurde me een test mms), daarna hebben we allebei niets veranderd, en het werkt wéér niet meer.

• De_Bastaard
Nog anderen met ideën ?
Pagina: 1