Ik ben nu mijn Club3d 6600LE PCI-e aan het overclocken met ATITool. Maar als ik de pc opnieuw opstart (op een normale manier), staan alle instellingen weer op standaard. Wat moet ik doen?
Opslaan in een profiel en elke keer als je je PC aanzet dat profiel laden dacht ik.
Ooit is wat gekloot met overclocken en ik had hetzelfde.
Is er echt geen andere manier? Andere firmware ofzo?stijnos1991 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:45:
Opslaan in een profiel en elke keer als je je PC aanzet dat profiel laden dacht ik.
Gewoon ATitool instellen dat ie elke keer bij het opstarten gewoon de kloksnelheden overklokt laat staan.
Anders Rivatuner of coolbits gebruiken of via het driverpanel zelf gaan overklokken en het progje vertellen de instellingen op te slaan en toe te passen, ook na een reboot..
Anders Rivatuner of coolbits gebruiken of via het driverpanel zelf gaan overklokken en het progje vertellen de instellingen op te slaan en toe te passen, ook na een reboot..
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Verwijderd
Je kan de geteste snelheden opslaan in het bios van de kaart en dan flashen.
www.mvktech.net staat allemaal op hoe het moet enzo
www.mvktech.net staat allemaal op hoe het moet enzo
Heel simpel. Gewoon de waardes opslaan in een profiel, naar de Settings gaan en dan bij Startup aangeven dat je Atitool automatisch wilt laden en welk profiel je bij het opstarten wilt laden. Eventueel kun je zelfs Atitool zelf laten sluiten na het laden van het profiel.
Pagina: 1