Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Kun je een stuk concreter zijn met wat er dan precies aan zou moeten worden toegevoegd? Ik heb het ding net nog een keer doorgenomen en ben nog immer van mening dat alles wat erin moet staan erin staat en dat het nieuwsje compleet is. Dat gebruikers domme opmerkingen maken, daar kun je als auteur van het nieuwsje in kwestie niet altijd wat aan doen, dus dat hoeft an sich geen reden te zijn om het nieuwsje aan te passen. Enige concrete feedback kan dat wel zijn.
Grrr.. Mijn internet hikte dus overnieuw.
Wat ik lees uit het artikel van CNet en wat nieuwswaarde heeft voor mij:
Het Higgins product is bijna af maar ze willen graag compatibility met Microsoft. MS is daar al een beetje aan tegemoet gekomen, maar moet de laatste stap nog nemen. Deze is lastig ivm patenten. Higgins probeert dmv publiciteit druk te zetten bij MS.
Wat ik lees uit het T.Net artikel:
MS houdt de development van het Higgins product tegen doordat ze (nog) niet alles van CardSpace onder OSP hebben vrij gegeven.
En dan mis ik ook de nieuwswaarde, want ik wist allang dat nog niet heel CardSpace vrij is gegeven. Maar leuk ana het CNet artikel is dat ze ook aangeven welke zaken wel en niet interessant zijn. Ik zou graag zien dat een nieuwartikel als dt niet enkel wijst naar MS of Higgins, nee, pak die manier die CNet erop na houdt waarbij zij van het positieve uit gaan ipv het negatieve. Alleen al de titel is daar een bewijs van.
Wat ik lees uit het artikel van CNet en wat nieuwswaarde heeft voor mij:
Het Higgins product is bijna af maar ze willen graag compatibility met Microsoft. MS is daar al een beetje aan tegemoet gekomen, maar moet de laatste stap nog nemen. Deze is lastig ivm patenten. Higgins probeert dmv publiciteit druk te zetten bij MS.
Wat ik lees uit het T.Net artikel:
MS houdt de development van het Higgins product tegen doordat ze (nog) niet alles van CardSpace onder OSP hebben vrij gegeven.
En dan mis ik ook de nieuwswaarde, want ik wist allang dat nog niet heel CardSpace vrij is gegeven. Maar leuk ana het CNet artikel is dat ze ook aangeven welke zaken wel en niet interessant zijn. Ik zou graag zien dat een nieuwartikel als dt niet enkel wijst naar MS of Higgins, nee, pak die manier die CNet erop na houdt waarbij zij van het positieve uit gaan ipv het negatieve. Alleen al de titel is daar een bewijs van.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ik heb het artikel ook nog eens doorgelezen maar eerlijk gezegd niks vinden waardoor het artikel een 'flame-rige' toon krijgt. Ergens mis ik een verantwoording van Microsoft in het artikel, maar de laatste zin geeft wel aan dat er communicatie plaats vind en ook in de positieve zin.