Lite-on doet gek

Pagina: 1
Acties:

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025
Ik heb sinds vrijdag een lite-on 12/10/32.

Dus ik ben druk aan het fikken geweest. Maar ik ben er dus net achtergekomen dat mijn data-cd's niet meer ingelezen kunnen worden.
Terwijl de audio-cd's het perfect doen.

Waar kan dit aan liggen?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik zou zo denken dat het aan de software ligt. Hij kan immers branden en hij levert audio CD's af die je kan lezen. Als de brander het niet zou doen kon je ook geen audio schrijven.

Ga ale instellingen van je ssoftware eens na en probeer ook eens een ander programma

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Hazzz-E
Nee het is dus niet mijn software. Heb met NTI en Nero gewerkt. Allebei gaar als iets

• Cole
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Cole

Ik heb de mijne vandaag ook in gebruik genomen. Van de 4 cd's was er 1 niet leesbaar. Heb het ook geprobeerd in een andere cdrw (philips 3600). Enigste wat misschien helpt is nieuwe firmware donwloaden
l22 te vinden op www.liteonit.com

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ik heb dus zaterdag ook die liteon 12 speed gekocht, en hier leest hij nog wel alles, alleen zegt easy cd creator dat mijn rewriteable cd vol is, maar dat is natuurlijk een beetje stug..
Iemand een idee?

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

ik heb gemerkt dat ez-cd-creator 4.03 'vreemd' doet met cd-rw's nadat ik geupgrade ben van 4.02e.
Hij ziet de cd-rw's als vol aan.
Ik heb nu weer 4.02e erop staan en dat gaat goed.
Suggesties iemand:?

• Cole
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Cole

Japie gebruik gewoon 4.02e en w8 totdat er een update van 4.03 komt die dit probleem oplost. Of gebruik een ander brandprogramma :)

• Hazzz-E
De nieuwste fireware zit er dus al op.

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Misschien ligt het aan het merk cdr dat je
gebruikt hebt. Overigens heb je die cd's ook nog in een andere cdrom getest? Verder welk type Lite on heb je? 12101B of een ander type. Als laatste, op welke snelheid heb je die cd's gebrand? Werkt het op een lage snelheid wel?

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

Verwijderd

Heb je bij het branden van data cd's niet per ongelijk multisession aanstaan. Soms kan dan alleen je writer de cd dan nog lezen. check dat even.

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Effe een vraagje tussendoor!

Met welke software werkt de Lite-On1 2x10x32 brander eigenlijk wel en dan met de LS22 update erop!

Thankzzz!

Mvg,

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Gewoon met Nero, ECDC en weet ik al niet wat. Het is een doodnormale brander

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Prima brandertje
werkt alleen niet met cdrwin, maar dat heb je toch niet nodig, kan ook allemaal met andere progs dacht ik zo
Pagina: 1