Toon posts:

websites worden voor 50% niet geladen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende doet zich voort,

Wanneer ik bijv. naar marktplaats toe ga, word maar de helft van de pagina weergegeven.
als ik nog een keer op de "Ga Naar" knop klik is alles wel goed in beeld.
Datzelfde doet hij als ik een advertentie bekijk, laad hij maar 1 foto die andere 2 blijven
witte vlakken en als ik daarna op F5 klik is het wel goed. Ook laat hij vaak maar de helft
van de layout van de website zien en bij het klikken op F5 is alles aanwezig.

Nu d8 ik dat het misschien aan marktplaats lag, maar hij doet het overal .....
dus 2x of soms vaker op F5 en het is wel goed.....

dit heb ik zelf al geprobeerd echter zonder succes:

Image terug zetten
IE 7
firefox
cookies/temp/enz verwijderen
firewall uit
virusscan uit

iemand een idee ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt ook geen andere contentfilters zoals een adblocker? Dan zou ik goed kijken naar je internet en je LAN verbinding. Check naast de instellingen ook de drivers van je NIC (en natuurlijk het event log).

offtopic:
Ik pas de titel wat aan. Een vraagteken = vraag, > 1 vraagteken = overdreven schreeuwen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
MTU waarde aanpassen? Ik denk even hardop ...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:27

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Bij mij lag het aan mijn router. Als ik die reset (stroom er af, even wachten en stroom weer terug), dan werkt alles bijna altijd weer helemaal normaal. Een enkele keer heb ik nog steeds de symptomen, maar dan doet het uit en weer aan zetten van mijn modem (chello) wonderen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25