Toon posts:

HP-Writer wil plotseling niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdje geleden heb ik een HP CdWriter Plus 8210e (extern, usb) aangeschaft. Normaal zou DirectCD of Easy CD Creator automatisch moeten opstarten wanneer je een lege CDR(W) in de drive plaatst. Sinds kort doet hij helemaal niks meer. Hij leest 'm wel (lampje brandt), maar geen kick binnen Windows. Ook wanneer ik mijn Rewritable wil formatteren zegt ie dat het apparaat niet gereed is.

Hij is met succes geinstalleerd en wordt gewoon herkend in het systeem, dus daar kan het niet aan liggen. Ook het bijgeleverde diagnose-programma geeft aan dat de drive geen problemen vertoont.

Nu heb ik ook verschillende Recordables getest, maar bij iedere disk doet ie niks (je maakt mij niet wijs dat het allemaal flutcdtjes zijn; merk TDK btw). Of wanneer ik wil beschrijven wordt de (lege) cdr-disk hardnekkig geweigerd omdat ie "onvoldoende ruimte" heeft. Windoos opnieuw installeren wil niet helpen, HP-Writersoftware idem...

Blijft er één conclusie over; ligt het toch aan dat ding... Wat denken jullie?

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Yep! 't Ding is STUK! ('t is dan ook een HP moet je weten... >:)) Nee, gelijk terugbrengen naar de winkel en om een Ricoh of Plextor ofso vragen... :P

...With a touch of magic¿

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:06

tweakerbee

dus..?

Ehm...Ja, is denk ik wel kapot.

't Is volgens mij Teraherz. En MNM, de ™ van Terraherz™ is mooier >:)

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Eén keer raden welk merk ik voortaan NIET ga nemen ;). Ik had ook al geen geluk met mijn scanjet :( Het is jammer dat de nietgoed geld terug-periode al is verstreken dus moet ik het maar de garantie doen :'(

Wat™ mijn™ nickname™ betreft™, ik™ vond™ 'm™ zo™ wel™ mooier®. ;)

• MNM(tm)
Jawel, dat weet ik! Maar bij (tm) kun je bij evt. gezeik van instanties (KvK) nog zeggen dat 't bijv. voor technisch malloot staat, en dat ™ van jou staat officieel geregistreerd als TradeMark, en dáár mag je alleen met toestemming van één-of-andere commissie/instantie/stichting/weet-ik-veel gebruik van maken! Je begeeft je dus op glad ijs!

Verwijderd

je kunt natuurlijk altijd pech hebben met een brander. Ik heb tot op heden geen gezeur met m'n HP-brander. Een collega van mij wel met z'n Plextor. Vertikt bv om 80 min. cd's te fikken. Is pas 3 maand oud.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm trouwens bij Dixons vandaan. Standaard bijgeleverde recordable was ook al meteen stuk. Zal wel weer nét een wat minder degelijk model hebben gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
HP-Writer wil plotseling wel weer. Lag aan de verkeerde stuurprogramma die geïnstalleerd was. Duh....

• MNM(tm)
...dat je dan nog maar veel plezier mag hebben van je brander (en dat is dus ècht niet ironisch bedoeld...!)

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik zou een HP-brander NOOIT maar dan ook NOOIT iemand aanraden!!

Ik werk zelf in een computerwinkel en toen we nog HP-branders verkochten duurde het een half jaar en dan kwamen ze weer kapot terug (paar uitzonderingen daargelaten). Met andere branders hebben we die problemen niet.

(p.s. wist je dat een sony brander eenzelfde binnenwerk heeft als die van een HP! Alleen bij Sony zijn de fouten uit het binnenwerk gehaald. gehaald.) :)

Pak je rust!

Pagina: 1