Tijdje geleden heb ik een HP CdWriter Plus 8210e (extern, usb) aangeschaft. Normaal zou DirectCD of Easy CD Creator automatisch moeten opstarten wanneer je een lege CDR(W) in de drive plaatst. Sinds kort doet hij helemaal niks meer. Hij leest 'm wel (lampje brandt), maar geen kick binnen Windows. Ook wanneer ik mijn Rewritable wil formatteren zegt ie dat het apparaat niet gereed is.
Hij is met succes geinstalleerd en wordt gewoon herkend in het systeem, dus daar kan het niet aan liggen. Ook het bijgeleverde diagnose-programma geeft aan dat de drive geen problemen vertoont.
Nu heb ik ook verschillende Recordables getest, maar bij iedere disk doet ie niks (je maakt mij niet wijs dat het allemaal flutcdtjes zijn; merk TDK btw). Of wanneer ik wil beschrijven wordt de (lege) cdr-disk hardnekkig geweigerd omdat ie "onvoldoende ruimte" heeft. Windoos opnieuw installeren wil niet helpen, HP-Writersoftware idem...
Blijft er één conclusie over; ligt het toch aan dat ding... Wat denken jullie?
Hij is met succes geinstalleerd en wordt gewoon herkend in het systeem, dus daar kan het niet aan liggen. Ook het bijgeleverde diagnose-programma geeft aan dat de drive geen problemen vertoont.
Nu heb ik ook verschillende Recordables getest, maar bij iedere disk doet ie niks (je maakt mij niet wijs dat het allemaal flutcdtjes zijn; merk TDK btw). Of wanneer ik wil beschrijven wordt de (lege) cdr-disk hardnekkig geweigerd omdat ie "onvoldoende ruimte" heeft. Windoos opnieuw installeren wil niet helpen, HP-Writersoftware idem...
Blijft er één conclusie over; ligt het toch aan dat ding... Wat denken jullie?