Wie kan me vertellen hoe ik een DVD-video 'brandt' op een USB-stick? Als je met Nero gewoon de vob en andere bestanden in een video-ts map plempt zien dvdspelers dat niet, branden als dvd-video kan wel, maar nero kan natuurlijk niet naar usb stick branden. hoe krijg ik dat voor elkaar?
niet?
enige wat je kan doen is..
AUDIO_TS & VIDEO_TS map maken, en de dvd bestanden in de VIDEO_TS map zetten...
maar waarom wil je ze op usb?, voor een pc maakt het niet uit in wat voor map ze zitten, zolang je maar een programma hebt dat dvd kan decoden om het op de pc af te spelen
enige wat je kan doen is..
AUDIO_TS & VIDEO_TS map maken, en de dvd bestanden in de VIDEO_TS map zetten...
maar waarom wil je ze op usb?, voor een pc maakt het niet uit in wat voor map ze zitten, zolang je maar een programma hebt dat dvd kan decoden om het op de pc af te spelen
[ Voor 96% gewijzigd door Dutch2007 op 10-03-2007 22:19 ]
Inderdaad kunnen applicaties zoals VLC zonder problemen een DVD van hdd of USB stick aflezen; gewoon zorgen dat je een exacte kopie van de origineel DVD maakt met dezelfde map en filenames
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik denk dat de TS een dvd op een standalone dvd speler af wilt spelen via een usb stick... Ik denk dat dat niet gaat werken eerlijk gezegd...
Er zijn idd dvd spelers met een USB aansluiting, maar via de usb aansluiting worden alleen maar formaten zoals divx en xvid ondersteund (en soms ook mp3)
Er zijn idd dvd spelers met een USB aansluiting, maar via de usb aansluiting worden alleen maar formaten zoals divx en xvid ondersteund (en soms ook mp3)
bedankt voor je doortastende antwoord. Het is eigenlijk erg voor de handliggend. Ik heb een DVD speler die vrijwel alles ´slikt´. Ik heb een 8GB USB stick waarop ik een DVD9 wil zetten. Qua omvang is dit geen prob dus. Ik heb niet de mogelijkheid een DVD9 te branden. Vandaar mijn gedachte oplossing, maar ik begrijp dat zoals Nero een DVD brandt je nooit een USB stick van speelbare DVD-bestanden kunt maken. Dan weet ik ook weer dat dat onmogelijk is. Thnx!Mishmash schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:29:
Ik denk dat de TS een dvd op een standalone dvd speler af wilt spelen via een usb stick... Ik denk dat dat niet gaat werken eerlijk gezegd...
Verwijderd
Dit wil ik nu ook. Aangezien dit topic al iets verouderd is, vroeg ik me af of het inmiddels wel mogelijk is om een DVD vanaf een USB stick in een DVD-speler te laten spelen?Mishmash schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:29:
Pagina: 1